beantwoord

Gratis meereisretour

• 14 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken

IK krijg een persoonlijke mail van de ns met de melding dat ik een gratis meereusretour krihg. De afgebeelde knop om een kortingscode te krijgen werkt echter niet. Hoe zit dit? 

icon

Beste antwoord door MoDe 14 augustus 2020, 08:54

Er zijn meerdere meldingen van problemen met het gratis meereisretour.

Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Sorry hoor dit is toch weer ongelooflijk. Je verzint eindelijk weer eens een actie en krijgt het voor elkaar om het IT gebied weer te laten afweten. Ik lees ook al weer e-tickets die niet binnenkomen. Zorg nu eens dat er eindelijk eens een einde komt aan de lawine van IT problemen.

Je kan dit niet telkenmale afschuiven op de reizigers.

In een batch gestuurde mails met deze actie, blijkt de knop inderdaad helaas niet te werken. Het probleem is aangemeld, maar er is nog geen oplostijd. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 1

Los maar niet op! Het aantal coronabesmettingen neemt weer toe en jullie gaan weer vrolijk beginnen met strooien met actiekaartjes? Tenenkrommend en te gek voor woorden! :nauseated_face::face_palm_tone2: 

Reputatie 6

Tja, NS zit op zwart zaad. Er moet snel doekoe bij.

Hoi, Tip: open de mail op je computer. Ook ik had problemen dat er niet te klikken viel op de link met mijn smartphone (android). In de mail op mijn computer was het echter geen probleem, dus wij kunnen ervan genieten!

Reageer