beantwoord

Gratis upgrade 1e klas tot 11 december

• 30 november 2017
  • 8 reacties
  • 206 Bekeken

Ik heb me aangemeld voor NS extra. Ik zou dan tot 11 december een gratis upgrade 1e klas krijgen. Heb ik die upgrade van nu af (tot 11 december) automatisch bij inchecken of moet ik daar nog iets voor doen?
icon

Beste antwoord door Thom 30 november 2017, 15:02

U kunt het beste even contact opnemen met klantenservice.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

8 reacties

Wanneer heb je je precies aangemeld, JP Coen? De couponcode van de upgrade bevindt zich in de welkomstmail.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met klantenservice.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Nee
Reputatie 7
Badge +4
Is er ook geen email in de junkmail terechtgekomen?
Hallo JP Coen en welkom op het NS Forum!

Ik meen me juist te herinneren dat het via een couponcode gaat. Dit zou je per e-mail moeten hebben ontvangen, is dit niet het geval?

Nee, ik heb geen couponcode ontvangen
Reputatie 7
Badge +4
Het moet kennelijk met een couponcode, dan krijgt u een e-ticket en dan kunt u tweede klas inchecken en eerste klas reizen.
Hallo JP Coen en welkom op het NS Forum!

Ik meen me juist te herinneren dat het via een couponcode gaat. Dit zou je per e-mail moeten hebben ontvangen, is dit niet het geval?
Reputatie 7
Badge +4
Het moet even uit mijn blote hoofd, maar heeft u op het automaat al gekeken onder 'Ophalen bestelling'?

Reageer