beantwoord

Gratis upgrade eerste klas ook scannen bij inchecken? Hoe vanaf app?

• 28 december 2019
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Heb een gratis upgrade voor tweemaal reizen met eerste klas deze winter in het weekend. Heb het kunnen laden in de NS app. Ik reis met een OV-chipkaart op naam. Als ik nu het station door de poort ga en mijn OV-chipkaart scan, wat doe ik dan met die 1e klas-optie? Want de uitleg in de mail, dat ik die kan binnenhalen op mijn OV-kaart is mij niet duidelijk. Laat ik de NS-app zien in de trein, waar dat eerste klasticket opstaat?

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 december 2019, 12:51

U checkt in en uit met uw OV-chipkaart. Bij het in- en uitchecken doet u niets met de upgrade. De in de app geladen upgrade laat u alleen samen met uw OV-chipkaart zien aan de conducteur als hij uw vervoerbewijs controleert.

Bekijk origineel

3 reacties

Dank! Duidelijk 😊

U laat zowel uw OV chipkaart zien tijdens controle als de upgrade. U biedt de upgrade via de app aan. Uw kaart wordt uitgelezen en de upgrade zal worden gescand. 

Edit: Tochjo was weer eens sneller 🤣

Badge +3

U checkt in en uit met uw OV-chipkaart. Bij het in- en uitchecken doet u niets met de upgrade. De in de app geladen upgrade laat u alleen samen met uw OV-chipkaart zien aan de conducteur als hij uw vervoerbewijs controleert.

Reageer