beantwoord

Gratis weekend dagkaart

Via post een brief ontvangen mbt vaste klanten voordeel. Ik zou een gratis weekend dagkaart krijgen bij het voltooien van een reis. Hier heb ik echter de beloofde email niet van ontvangen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 november 2017, 22:00

Goedenavond keno's en welkom op het NS Serviceforum!

Ik heb even voor je gekeken hoe deze actie precies werkt, en je zou de e-mail met de couponcode voor een weekend dagkaart uiterlijk een maand na het aflopen van de actieperiode moeten ontvangen. De actieperiode die voor jou geldt staan aangegeven in de e-mail die je hierover hebt ontvangen.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedenavond keno's en welkom op het NS Serviceforum!

Ik heb even voor je gekeken hoe deze actie precies werkt, en je zou de e-mail met de couponcode voor een weekend dagkaart uiterlijk een maand na het aflopen van de actieperiode moeten ontvangen. De actieperiode die voor jou geldt staan aangegeven in de e-mail die je hierover hebt ontvangen.
Is er inmiddels duidelijkheid keno's? Zo niet, geef het dan even aan, dan kunnen wij eventueel nog actie ondernemen.
Ik heb hetzelfde en wacht ook op mijn gratis weekendretour. Het is inmiddels twee weken geleden dat ik met de trein heb gereisd. Groet
Zoals Stijn NS al aangaf in de vorige reactie kan het maximaal een maand duren voordat je de actiecode hebt ontvangen. Nog even geduld hebben dus, JoostvanRijn.

Reageer