Groep ticket: iemand anders mee?

• 2 juli 2018
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb groep ticket gekocht voor 4 personen voor morgen maar mijn kinderen kunnen morgen niet reizen, kan ik met mijn broer met deze kaart reizen of niet

7 reacties

Badge +3
... bewerkt wegens foute aanname
Maar ik heb gelezen dat als de hoefdboeker aanwezig is, is er geen probleem
Reputatie 7
De hoofdboeker mag met een ticket op zijn eigen naam alleen reizen. Een e-ticket is persoonlijk en niet overdraagbaar aan een ander. Ook niet in dit geval
Nee,ik ben de hoefdboeker en mijn broer ook staat in de groep en mijn 2 kinderen maar mijn kinderen kunnen niet reizen.. Dus kan ik met mijn broer met deze kaart reizen?
Als ik het goed begrijp wil u morgen maar 2 van de 4 groepstickets gebruiken, waarbij u de hoofdboeker bent en uw broer ook een ticket uit de groep heeft. Dan kan u gewoon op het groepsticket reizen. Jammer dat uw kinderen niet mee kunnen gaan.
De tickets van uw kinderen gaan dan wel verloren helaas, maar u mag zo reizen. Veel plezier.
Badge +3
Dan kan het. Neem eventueel de uitgeprinte tickets van de kids mee voor als er vlakbij de bestemming controle komt en men zich afvraagt waar de ontbrekende groepsleden zijn.

Ik begreep het verkeerd in mijn vorige reactie en las het als "Mijn kids kunnen morgen niet, maar mag mijn broer dan in hun plaats mee?" Dan is het een ander verhaal 😃
Ik begrijp net als Loes dat je je broer een ticket heeft uit de groep en jij de hoofdboeker bent. Als dat het geval is mag je, zoals Loes al aangaf, de reis gewoon maken.

Reageer