beantwoord

Groep van Heerlen naar Amsterdam

• 20 december 2017
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi allemaal,

ik kom niet uit nederland, daarom heb ik niet veel verstand van het reizen met de trein.
Ik wil zaterdag (23 december) samen met 5 vrienden van Heerlen naar Amsterdam reizen en zondag rond 07h00 terug naar Heerlen. Wat precies is de goedkoopste mogelijkheid, om dit te doen? Ik heb iets van een groepskaart gelezen, maar ben heel erg onzeker, hoe dit precies werkt. Ik wil geen boeten moeten betalen.

Alvast bedankt en groetjes,

Yannick.
icon

Beste antwoord door Thom 21 december 2017, 00:15

Er is wel een groepsretour, maar die is geldig voor één dag. U zult dus een groepsretour voor beide dagen moeten kopen. Met zes man komt dat op zestig euro per dag, in totaal dus op 120 euro. U reist in dat geval voor 10 euro per enkele reis per persoon. Met een groepsretour mag u ook gewoon een enkele reis maken.

U kunt de groepsretours gewoon op de site bestellen. Dan moet u de e-tickets afdrukken.

https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/ns-groepsretour

Er zijn geen weekendretours. Let wel dat alle reizigers een geldig ID bij zich moeten hebben. U krijgt het in de vorm van een e-ticket en die is alleen geldig in combinatie met een ID. Als u het goed doet, betaalt u geen - inderdaad hoge - boete. Controleer goed of u de correcte data invult. Als de ticket binnen is, kunt u niets meer wijzigen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is wel een groepsretour, maar die is geldig voor één dag. U zult dus een groepsretour voor beide dagen moeten kopen. Met zes man komt dat op zestig euro per dag, in totaal dus op 120 euro. U reist in dat geval voor 10 euro per enkele reis per persoon. Met een groepsretour mag u ook gewoon een enkele reis maken.

U kunt de groepsretours gewoon op de site bestellen. Dan moet u de e-tickets afdrukken.

https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/ns-groepsretour

Er zijn geen weekendretours. Let wel dat alle reizigers een geldig ID bij zich moeten hebben. U krijgt het in de vorm van een e-ticket en die is alleen geldig in combinatie met een ID. Als u het goed doet, betaalt u geen - inderdaad hoge - boete. Controleer goed of u de correcte data invult. Als de ticket binnen is, kunt u niets meer wijzigen.
Hallo Yanne29 en welkom op het NS Forum,

Ik sluit mij aan bij het advies van Thom. Momenteel is dat de goedkoopste optie die je kan overwegen.

Reageer