beantwoord

groepsreis

  • 11 september 2021
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo we zouden met 4 mensen op reis, maar 1 heeft Corona en de andere mag dus ook niet stel , daar groepskaartjes voor gekocht, zowel heen als terugreis. Kan ik de kaartjes nu dus 2 personen gebruiken, of moet ik andere kaart en iets van geld terug of omruilen.???

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 september 2021, 19:05

Als de hoofdboeker bij de twee nog reizenden zit, dan kunt u de reis nog maken met de gekochte Groepstickets. Als de hoofdboeker bij de twee niet-reizenden zit, dan kunt u de Groepstickets niet meer gebruiken.

Alleen als u de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de e-tickets te laten annuleren. Hebt u de tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u de tickets al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Als de hoofdboeker bij de twee nog reizenden zit, dan kunt u de reis nog maken met de gekochte Groepstickets. Als de hoofdboeker bij de twee niet-reizenden zit, dan kunt u de Groepstickets niet meer gebruiken.

Alleen als u de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de e-tickets te laten annuleren. Hebt u de tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u de tickets al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Net gebeld met een meneer van klantenservice (Maurits) hij heeft overlegd met leidinggevende en deze vertelde dat het wel mocht met z’n tweeën te reizen die anderen kunnen er natuurlijk ook niks aan doen dat ze Corona hebben, gelukkig zijn wij niet bij hun geweest. Als de hoofdboeker ( ik dus) maar aanwezig is.

Badge +3

Ja, dat zei ik al.

Oh sorry begreep je verkeerd dacht en de hoofdboeker en nog twee personen, dus drie personen totaal. Mijn fout begreep je verkeerd. Maar hartelijk dank voor je support.

Reageer