beantwoord

Groepsreis omzetten?

  • 27 maart 2020
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Wij hebben 2x (1x4) en (1x5) een groepsticket gekocht voor 17 april en ook verzilverd.

I.v.m. sluiting van hotels etc. hebben wij de reis moeten annuleren.

Mijn vraag: kunnen de groepstickets omzetten naar een andere datum?

icon

Beste antwoord door Thom 27 maart 2020, 16:24

Zeker is er een oplossing, neem contact op met Klantenservice. Wacht er nog mee tot ongeveer 15 april, het is zeer druk. 

 


De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het  nu nodig is en echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, soms uren. De beste kans maakt u in de latere avond en in de nacht.

Lees in ieder geval dit uitstekende topic  van Jouke NS door.
 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Zeker is er een oplossing, neem contact op met Klantenservice. Wacht er nog mee tot ongeveer 15 april, het is zeer druk. 

 


De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het  nu nodig is en echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, soms uren. De beste kans maakt u in de latere avond en in de nacht.

Lees in ieder geval dit uitstekende topic  van Jouke NS door.
 

Reputatie 7
Badge +3

De maatregelen m.b.t horeca lopen op dit moment tot 6 april a.s. Hotels mochten open blijven, maar hotelrestaurants/ontbijtzalen moesten wel dicht tot in ieder geval 6 april. Als nu al zeker is dat uw geboekte hotel  op 17 april dicht is, kunt u mogelijk beroep doen op een annuleringsverzekering als u deze heeft. Heeft u zelf geannuleerd dan valt dit meestal niet onder een annuleringsverzekering.

Ik raad u aan om met contact opnemen met NS klantenservice in ieder geval te wachten tot na 6 april als meer duidelijk is over de huidige maatregelen.

 

 

 

Reageer