beantwoord

groepsretour

• 16 juli 2017
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Ik ben dus van plan om een groepsretour te kopen voor een groep bestaande uit 4 personen (inclusief mij) maar nu is 1 persoon ziek en is het niet zeker of hij mee zal kunnen reizen. Is het groepsretour dan nog steeds geldig? Aangezien je dan eigenlijk met 3 personen reist.....
gr.
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 juli 2017, 21:45

De drie overgebleven personen kunnen het Groepsretour nog steeds gebruiken als het vierde groepslid niet mee kan gaan. Elk groepslid krijgt namelijk een eigen ticket waarmee het kan reizen. De groep hoeft ook niet als geheel te reizen; elk lid van de groep kan een andere trein nemen.

Let op: er is geen restitutie mogelijk voor het ticket van het vierde groepslid als hij onverhoopt toch niet mee zou gaan.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
De drie overgebleven personen kunnen het Groepsretour nog steeds gebruiken als het vierde groepslid niet mee kan gaan. Elk groepslid krijgt namelijk een eigen ticket waarmee het kan reizen. De groep hoeft ook niet als geheel te reizen; elk lid van de groep kan een andere trein nemen.

Let op: er is geen restitutie mogelijk voor het ticket van het vierde groepslid als hij onverhoopt toch niet mee zou gaan.
Welkom op het NS Serviceforum starwatcher. Ik neem aan dat je zo voldoende informatie hebt? Goede reis!

Reageer