beantwoord

Groepsretour: allemaal opstappen vanuit een andere plaats?

• 4 April 2014
  • 4 reacties
  • 391 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb misschien een domme vraag, maar we hebben binnenkort met een vriendengroep afgesproken in Utrecht en willen graag gebruik maken van het groepsretour. We komen echter vanuit alle uithoeken van het land (groningen, limburg, noord holland). Is het dan mogelijk om via groepsretour te reizen of moet je wel allemaal hetzelfde traject volgen en daarbinnen mogen de opstapplaatsen verschillend zijn? Het is mij nog niet helemaal duidelijk..

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Loes 4 April 2014, 19:35

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb misschien een domme vraag, maar we hebben binnenkort met een vriendengroep afgesproken in Utrecht en willen graag gebruik maken van het groepsretour. We komen echter vanuit alle uithoeken van het land (groningen, limburg, noord holland). Is het dan mogelijk om via groepsretour te reizen of moet je wel allemaal hetzelfde traject volgen en daarbinnen mogen de opstapplaatsen verschillend zijn? Het is mij nog niet helemaal duidelijk..

Alvast bedankt!

Hoi Liz,

Het groepsretour is juist gekomen voor jullie probleem. Je hoeft met het groepsretour niet dezelfde route te volgen. Het begin station kan voor iedereen anders zijn, maar het aankomststation is wel voor iedereen hetzelfde, dus precies wat jullie met de vriendengroep willen doen.

Zijn je vragen zo voldoende beantwoord? Anders hoor ik het graag.
Ja helemaal top! Bedankt! En dat groepsretour is echt een geniale oplossing voor normaal hele dure uitjes
Ja helemaal top! Bedankt! En dat groepsretour is echt een geniale oplossing voor normaal hele dure uitjes

Let er trouwens wel even op dat het op doordeweekse dagen pas geldig is na 09.00 uur, geen beperkingen in het weekend en op Koningsdag, dit jaar op 26 april niet geldig is.

Heel erg veel plezier. 😳
Welkom op het forum Liz!

Wat Loes aangeeft klopt inderdaad. Alle groepsleden kunnen vertrekken vanaf een ander station om naar dezelfde eindbestemming te reizen. Het is dus geen probleem dat jullie uit verschillende hoeken van het land komen.

Jij en je groepsgenoten alvast een hele fijn reis gewenst!

P.s. Ik heb de titel van je topic overigens iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer