beantwoord

Groepsretour bestellen lukt niet

• 27 april 2017
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Heb vandaag al een paar keer geprobeerd om een groepsretour online te bestellen voor 5 personen maar site geeft telkens aan dat er iets fout is gegaan bij het opvragen van de gewenste informatie. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden. Wanneer is deze storing opgelost ??
icon

Beste antwoord door Denice NS 28 april 2017, 13:42

Heel vreemd. Via deze pagina zou je zonder problemen het Groepsretour moeten kunnen bestellen. Wellicht dat het dan met de internetinstellingen te maken heeft. Ik ben niet zo heel erg thuis in dat soort zaken. Fijn dat je de tickets nu in elk geval alsnog via een andere weg hebt kunnen kopen. Misschien helpt het om via je internetopties je Cookies en Historie te verwijderen. Als dat ook niet werkt ben ik wel een beetje door mijn opties heen om eerlijk te zijn. Misschien dat een andere forumgebruiker daar meer verstand van heeft 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hi Imsuklys. Welkom op het NS Serviceforum!

Is het inmiddels al gelukt? Er zijn momenteel namelijk geen problemen bekend binnen het bestelproces. Indien het nog niet is gelukt wil ik je aanraden om een andere internetbrowser te proberen (Google Chrome, Internet Explorer, Firefox)
Hallo,
Heb het weer geprobeerd maar krijg nu een melding: U zoekt iets op NS.nl?
De pagina die u zoekt hebben wij niet gevonden. Klik op een van de onderstaande linkjes om weer verder te navigeren. Of gebruik de zoekbalk boven in uw scherm.
En gisteravond was het : er is iets fout gegaan bij het opvragen van de gewenste informatie. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Heb het óók al via Google Chrome geprobeerd. Lukt gewoon niet..... Heb het nu via mijn mobieltje gedaan en dat lukt wél..... Raar.... maar ik heb ze..... en dat is het belangrijkste.
Heel vreemd. Via deze pagina zou je zonder problemen het Groepsretour moeten kunnen bestellen. Wellicht dat het dan met de internetinstellingen te maken heeft. Ik ben niet zo heel erg thuis in dat soort zaken. Fijn dat je de tickets nu in elk geval alsnog via een andere weg hebt kunnen kopen. Misschien helpt het om via je internetopties je Cookies en Historie te verwijderen. Als dat ook niet werkt ben ik wel een beetje door mijn opties heen om eerlijk te zijn. Misschien dat een andere forumgebruiker daar meer verstand van heeft 🙂
Hi,
had een mail ontvangen van ns om de tickets te downloaden maar ook hierbij kreeg ik de mededeling: U zoekt iets op NS.nl ? Heb net maar alles via mijn mobieltje gedaan en heb nu wel alle tickets via een omweg uitgeprint. Ik ben helemaal niet op de hoogte van computerproblemen, heb normaal ook nooit problemen gehad ( een paar weken geleden nog tickets van NS besteld en uitgeprint). Misschien weet iemand op het forum hoe dit kan. Voor alles is een eerste keer....Gelukkig hebben we ook nog een mobieltje waar je van alles mee kan, óók telefoneren :D:D

Reageer