beantwoord

groepsretour met verschillende aankomst tijden, evt.uren verschil

• 5 april 2014
  • 3 reacties
  • 453 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Voor het werk moeten we vanaf verschillende plaatsen naar 1 stad komen, nu kan het wezen dat er eerst nog collega's de stad in willen. En dus al uren eerder aanwezig willen zijn. Is dat een mogelijkheid binnen groepsvervoer?
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 april 2014, 08:52

Beste Daan, ik begrijp dat je er inmiddels uit bent. Nog even voor de volledigheid: NS Groepsretour is bedoeld voor groepen vanaf 4 personen die op dezelfde dag een treinreis maken. Ze kunnen opstappen op verschillende opstapstations in Nederland maar gaan allemaal wel naar dezelfde eindbestemming. Groepsleden mogen dus afzonderlijk reizen, zolang zij reizen op doordeweekse dagen in de voordeeluren (na 9.00 uur de hele dag). In het weekend en op feestdagen is dit kaartje de hele dag geldig.

Ik heb je topic verplaatst naar 'acties en uitjes'.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Jazeker.
Jazeker.fijn, dank je wel
Beste Daan, ik begrijp dat je er inmiddels uit bent. Nog even voor de volledigheid: NS Groepsretour is bedoeld voor groepen vanaf 4 personen die op dezelfde dag een treinreis maken. Ze kunnen opstappen op verschillende opstapstations in Nederland maar gaan allemaal wel naar dezelfde eindbestemming. Groepsleden mogen dus afzonderlijk reizen, zolang zij reizen op doordeweekse dagen in de voordeeluren (na 9.00 uur de hele dag). In het weekend en op feestdagen is dit kaartje de hele dag geldig.

Ik heb je topic verplaatst naar 'acties en uitjes'.

Reageer