beantwoord

Groepsretour retour of enkele reis?

• 20 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 980 Bekeken

Ik wil een NS groepsretour bestellen, maar ik lees overal alleen maar over het eindstation dat deze hetzelfde moet zijn en dat het niet uit maakt waar alle reizigers vandaan komen. Echter lees ik nergens hoe dit werkt voor de terugreis en wordt er überhaupt nergens gesproken over een terugreis. Een retour houdt toch in dat je een kaartje aanschaft voor zowel de heen als de terugreis of zie ik dat verkeerd?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 augustus 2014, 09:26

Ja, een retour is een kaartje voor de heen en terugreis. Alleen de bestemming moet gelijk zijn. Op de terugreis reis je naar hetzelfde station als waar je op de heenreis vandaan kwam.
Bekijk origineel

4 reacties

Ja, een retour is een kaartje voor de heen en terugreis. Alleen de bestemming moet gelijk zijn. Op de terugreis reis je naar hetzelfde station als waar je op de heenreis vandaan kwam.
Bedankt voor je antwoord.
Dat leek mij inderdaad ook logisch, maar ik kan dit nergens terug vinden vandaar mijn twijfels.. Straks koop ik voor €64,- een groepsretour en dan blijkt het anders te zijn.
Kan iemand van NS zelf dit nog voor mij verduidelijken?
Wat wil je nou nog verduidelijkt zien dan? Een retour is een retour. Ik begrijp niet wat daar mogelijk onduidelijk aan kan zijn.
Badge
Hoi Lineke27, welkom op het forum. De informatie van de Luchtmacht is juist. Een groepsretour is een treinkaartje voor de heen en terugreis. Bij het verzilveren van een E-ticket dien je je vertrekstation en aankomststation aan te geven. Je kan samen van hetzelfde station vertrekken, maar ook van verschillende stations. Het eindstation is voor de hele groep gelijk. Na het verzilveren staat je begin- en eindstation vast. Dus op de terugreis reis je naar hetzelfde station waar je op de heenreis vandaag kwam.

Reageer