beantwoord

groepsretour terugreis

• 5 september 2017
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

We willen een weekend naar Utrecht. Heenreis: opstapplaats=woonplaats en uitstapplaats=Centraal Station Utrecht. Duidelijk.

Mijn vraag gaat over de terugreis. We willen op de terugreis vanaf Utrecht Centraal Station 's morgens eerst naar Utrecht Maliebaan naar het spoorwegmuseum, daarna terug naar Utrecht en aan het einde van de middag pas weer naar huis. Ik neem aan dat dat gewoon op de groepsretour van die dag kan (waar we dus ook mee naar huis gaan). Wat moet ik dan invullen? Opstapplaats=Utrecht Centraal Station of Utrecht Maliebaan?
icon

Beste antwoord door Thom 5 september 2017, 07:32

U mag onderweg uw reis zo vaak u wilt onderbreken, dus wat u wilt, kan en mag gewoon.

U kunt dan op uw groepsretour beter Utrecht Maliebaan als bestemming ingeven. Maliebaan is alleen met terugsteken te bereiken.
Omdat het bekend is, zal het in dat geval geen problemen geven. Die heeft u wel als u Utrecht-Centraal als reisdoel opgeeft.

Ook als u uit oostelijke richting komt, kunt u dan naar Maliebaan reizen via Centraal reizen, omdat het anders niet te bereiken is. U steekt inderdaad terug en dat mag in dit geval wel omdat het Spoorwegmuseum niet op een andere manier te bereiken is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U mag onderweg uw reis zo vaak u wilt onderbreken, dus wat u wilt, kan en mag gewoon.

U kunt dan op uw groepsretour beter Utrecht Maliebaan als bestemming ingeven. Maliebaan is alleen met terugsteken te bereiken.
Omdat het bekend is, zal het in dat geval geen problemen geven. Die heeft u wel als u Utrecht-Centraal als reisdoel opgeeft.

Ook als u uit oostelijke richting komt, kunt u dan naar Maliebaan reizen via Centraal reizen, omdat het anders niet te bereiken is. U steekt inderdaad terug en dat mag in dit geval wel omdat het Spoorwegmuseum niet op een andere manier te bereiken is.
Reputatie 7
Ik ben benieuwd of je maliebaan ├╝berhaupt op kunt geven als station, heeft wel eens eerder voor problemen gezorgd hoorde ik van reizigers...
Reputatie 7
Badge +4
Dat is een aardige, Slidestops. Je kunt het wel opgeven op de reisplanner zag ik. Het is een speciale trein die niet altijd rijdt. Vanmorgen reed hij zag ik op Utrecht CS maar ik zie hem niet in het overzicht. Je wordt verwezen naar bus 50 en daar is het groepsretour mogelijk of waarschijnlijk niet geldig. In de trein wel, lijkt me

Kan NS uitsluitsel geven?

Reageer