beantwoord

Groepsticket vertrek- & aankomsttijd en verzilveren

• 14 maart 2017
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Ik ben geïnteresseerd in een groepsticket te gaan kopen en heb de site erop nageslagen over de voorwaarden. Echter is het me niet duidelijk geworden of de tijd van vertrek of aankomst uitmaakt op de eindbestemming. Als ik mijn groepsgenoten vanaf verschillende vertrekstations komen, kunnen de vertrektijden verschillen, maar de aankomsttijd hetzelfde zijn. Of mag iedereen uit de groep op een willekeurig moment vertrekken en arriveren?
Verder zou ik willen weten hoe gegevens eventueel gewijzigd kunnen worden door mezelf en de groepsgenoten, voordat ik de ticket verzilver. Uit de fora heb ik begrepen dat dat namelijk niet meer mogelijk is zodra de ticket is verzilverd. Verwijst dit naar het betalen van de ticket?
icon

Beste antwoord door Slidestops 14 maart 2017, 14:28

Na 9 uur mogen de ticketa gebruikt worden. Dan mag iedereen willekeurig reizen.

U kunt voor het bestellen alle gegevens invullen. Daarna is er niets meer te wijzigen. Alles moet dus in 1x goed gebeuren.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

U kunt voor het bestellen alle gegevens invullen. Daarna is er niets meer te wijzigen. Alles moet dus in 1x goed gebeuren.
Dus als ik u goed begrijp mag iedereen op verschillende tijden arriveren op de eindbestemming?
Reputatie 7
Badge +4
Ja, u hoeft niet samen heen en ook niet samen terug te reizen. Het is verwarrend als je naar de naam groepsretour kijkt, maar NS hanteert inderdaad zeer ruime voorwaarden. Je moet op dezelfde dag naar dezelfde bestemming reizen en pas na negen uur, daar is alles wel mee gezegd.

Nadat u de tickets heeft ontvangen, is er geen enkele mogelijkheid meer die te veranderen. Let dus goed op met het invullen van de gegevens.
Ja. (Zie de reactie van Thom...)

Reageer