beantwoord

Groepsticket voor meer dan 10 personen

• 23 januari 2017
  • 6 reacties
  • 312 Bekeken

Hallo NS!

Wij willen graag met onze vereniging in de maand juli met een groep van 24 personen met de trein door Nederland reizen. Is het mogelijk om de groepsticket voor 24 personen aan te vragen? Ik zie op de website dat het alleen per 10 personen kan. Dit kan ik wel doen, maar dan kom ik uit op 2x 10 personen en een prijzige 1x 4 personen.

Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om 24 personen x €7 (prijs p.p. op basis van 10 personen) te doen?

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Thom 23 januari 2017, 11:38

Dat is niet mogelijk. U zult het met drie groepsretours moeten doen. Een retour voor deze prijs per persoon (195/24 = €8,12), lijkt me nog niet al te duur 😉.

Bedenk wel dat het een retour is van de ene naar de andere plaats. U kunt dus niet onbeperkt met de trein door Nederland reizen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet mogelijk. U zult het met drie groepsretours moeten doen. Een retour voor deze prijs per persoon (195/24 = €8,12), lijkt me nog niet al te duur 😉.

Bedenk wel dat het een retour is van de ene naar de andere plaats. U kunt dus niet onbeperkt met de trein door Nederland reizen.
Reputatie 6
Badge
Dat is helaas niet mogelijk. Je kan wel 3x een retour voor 8 mensen nemen. Maar je blijft dan even duur uit komen.
Reputatie 6
Badge
Je kunt 3x8 wel aanvragen. Waarschijnlijk is dat goedkoper dan 2x10 en 1x4. De prijs is dan echter niet 24 maal 7 eur. maar nog steeds zeer voordelig.
Bedankt voor de snelle reacties!
Hoi Wouterhoekman, welkom op het NS Serviceforum!

Je bent snel geholpen zie ik :D
De bovenstaande antwoorden van @Thom, @landrsthrn en @Raymond123 kloppen inderdaad!

Bedankt voor jullie bericht.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt 3x8 wel aanvragen. Waarschijnlijk is dat goedkoper dan 2x10 en 1x4. De prijs is dan echter niet 24 maal 7 eur. maar nog steeds zeer voordelig.

Het is even duur, of eigenlijk: even goedkoop 😉

Reageer