beantwoord

Heb mijn eticket niet in mijn mail gekregen

  • 26 december 2016
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Ik heb mijn 2 etickets verzilverd voor 2 dagen onbeperkt reizen, maar ze zijn nooit in mijn mail gekomen. Waarschijnlijk mail verkeerd ingevuld. Wat nu? Ik kan nergens inloggen of iets, om mijn tickets toch nog te downloaden of opnieuw te verzenden naar mijn mail. Heb wel nog het mailtje van het verzilveren. Maar niet vervolgens het verzilverde ticket..

Het is al voor dinsdag dus graag hoor ik snel iets...
icon

Beste antwoord door Annewil NS 26 december 2016, 09:54

Hallo freija, welkom op het NS Serviceforum! Vervelend dat je je tickets niet hebt ontvangen in de mail. We zouden graag even met je mee willen kijken waar de tickets zijn gebleven. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact over opnemen met 030 - 7515155 (lokaal tarief en 24/7 bereikbaar, ook met feestdagen). We zijn dus ook vandaag de hele dag bereikbaar. Je kunt ook via chat, Facebook of Twitter contact opnemen. Dan lukt het ook nog om voor dinsdag geholpen te worden. Aangezien ik niet de hele dag op het forum aanwezig ben lijkt het me niet zo handig om dit hier via privéberichten af te handelen. Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo freija, welkom op het NS Serviceforum! Vervelend dat je je tickets niet hebt ontvangen in de mail. We zouden graag even met je mee willen kijken waar de tickets zijn gebleven. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact over opnemen met 030 - 7515155 (lokaal tarief en 24/7 bereikbaar, ook met feestdagen). We zijn dus ook vandaag de hele dag bereikbaar. Je kunt ook via chat, Facebook of Twitter contact opnemen. Dan lukt het ook nog om voor dinsdag geholpen te worden. Aangezien ik niet de hele dag op het forum aanwezig ben lijkt het me niet zo handig om dit hier via privéberichten af te handelen. Succes!

Reageer