beantwoord

heen en weer reizen

• 28 november 2019
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Ik wil met een enkeltje van Actie van de dag van Assen naar Bilthoven rijden en op dezelfde dag heen en weer tussen Utrecht en Bilthoven. Is dit mogelijk met dit enkeltje?

icon

Beste antwoord door Thom 28 november 2019, 16:32

Ja, mits  u een kaartje van Assen naar Utrecht koopt, en dus niet naar Bilthoven. Utrecht is even duur.  Met een e-ticket, en dat is dit kaartje, mag u uw reis onderbreken.

Zie wel de opmerking van @Tochjo , die was me even voor. 😉 Heen en weer reizen met een enkeltje mag natuurlijk nooit. Dan heeft u een retour nodig, of een enkele reis terug zoals u wilt. Een los kaartje Utrecht-Bilthoven is dan goedkoper.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ja, mits  u een kaartje van Assen naar Utrecht koopt, en dus niet naar Bilthoven. Utrecht is even duur.  Met een e-ticket, en dat is dit kaartje, mag u uw reis onderbreken.

Zie wel de opmerking van @Tochjo , die was me even voor. 😉 Heen en weer reizen met een enkeltje mag natuurlijk nooit. Dan heeft u een retour nodig, of een enkele reis terug zoals u wilt. Een los kaartje Utrecht-Bilthoven is dan goedkoper.

Super, bedankt!

Badge +3

Met een enkele reis van Assen naar Utrecht mag u wel eerst naar Bilthoven en daarna van Bilthoven naar Utrecht, maar u mag er niet mee van Utrecht naar Bilthoven. Daarvoor moet u een nieuw kaartje kopen.

Hoi ChristinaV en welkom op de NS Community! 

Thom en Tochjo hebben helemaal gelijk! Je mag met een enkele reis naar Utrecht reizen en dan kan je hier het beste een ticket kopen tussen Utrecht en Bilthoven. Dit is voor jou de goedkoopste optie. 

Badge +3

Gebruik inderdaad één Actie van de Dag enkeltje voor Assen - Utrecht (onderbreking in Bilthoven) en koop een los enkeltje voor terug naar Bilthoven.

Dan kan je het andere enkeltje van Actie van de Dag gebruiken voor de reis terug naar Assen (op een andere dag).

Reageer