Hema actie september 2016

• 2 september 2016
  • 23 reacties
  • 1163 Bekeken

Lekker een dagje er op uit? Met de HEMA/Spoordeelwinkelactie koop je een dagretour 2e klas en een voucher voor hotdog en frisdrank voor slechts € 19,-. De vouchercode is te koop in alle filialen van HEMA en is in te wisselen op www.spoordeelwinkel.nl/hema. Reis van 5 september tot en met 20 november 2016 met de trein door heel Nederland en geniet van een overheerlijke hotdog en een frisdrank naar keuze bij een HEMA take away. Deze actie is te koop van 5 t/m 25 september 2016.

Hieronder vind je de voorwaarden en veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, stel hem dan gerust in dit topic.

HEMA voorwaarden
- de HEMA hotdog & frisdrankvoucher is t/m 20 november 2016 te verzilveren
- de HEMA hotdog & frisdrankvoucher geeft per persoon recht op een hotdog met frisdrank (het assortiment kan per HEMA restaurant en take-away verschillen)
- de HEMA hotdog & frisdrankvoucher is op één dag naar keuze te gebruiken t/m 20 november 2016
- de HEMA hotdog & frisdrankvoucher is alleen in te leveren bij HEMA filialen met een take-away. Ook bij stationswinkels.
- Kijk voor de actuele openingstijden van de HEMA filialen op www.hema.nl/openingstijden

Actievoorwaarden
- Deze aanbieding is te koop van 5 september 2016 tot en met 25 september 2016
- De tickets zijn te gebruiken van 5 september 2016 tot en met 20 november 2016
- Het ticket is geldig voor één retourreis en één HEMA hotdog & frisdrank.
- Niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
- Trein Dagretour geldig maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, zaterdag en zondag de hele dag
- Trein Dagretour geldig in NS treinen, in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
- Niet geldig in de bus, tenzij er sprake is van door NS ingezet vervangend vervoer
- De heen- en/of terugreis met het Trein Dagretour dient op 1 dag geheel te worden afgelegd en ook de hotdog & frisdrank dient deze dag genuttigd te worden

Zo werkt het:
Koop de dagkaart en voucher bij HEMA. Ga vervolgens naar www.spoordeelwinkel.nl/hema. Op deze pagina vul je de vouchercode in om deze code in te wisselen.
1. Vul op www.spoordeelwinkel.nl/hema de vouchercode links in bij ‘Vouchercode verzilveren’. Klik op ‘verzilveren’.
2. Op het volgende scherm, vul jouw naam en e-mailadres in en ga akkoord met de voorwaarden.
3. Op het scherm ‘Gegevens controleren’ zie je de door jou ingevulde gegevens. Het bedrag staat op 0 euro omdat je al hebt betaald bij HEMA.
4. Klik op ‘Afronden’. Binnen 15 minuten ontvang je een bevestigingsmail op het ingevulde e-mailadres. De afzender is Spoordeelwinkel.
5. Let op! De voucher voor de hotdog en het frisdrank vind je in de bijlage van de bevestigingsmail. Print de voucher uit.
6. Klik in de bevestigingsmail op ‘Haal treinkaartjes op’ en doorloop de stappen. Het treinkaartje ontvang je daarna in een aparte e-mail (afzender NS reizigers). Vergeet het treinkaartje niet uit te printen.
7. Neem de dagretour en de voucher geprint mee op je dagje uit.

Is er ook een HEMA Actie te koop voor 1e klas?
Nee, een 1e klas treinkaartje is niet te koop bij HEMA. Bij het online verzilveren van je treinkaartje op NS.nl kun je echter wel voor €7,50 extra kiezen om 1e klas te reizen. Je ontvangt dat een 1e klas treinkaartje (e-ticket) per mail.

Kan ik met de HEMA Actie ook een Railrunners kopen?
Nee, voor deze actie zijn er geen speciale kinderkaartjes. Uiteraard kan er online of aan de balie of automaat op het station een railrunner worden gekocht voor 2,50 euro per kind (t/m 11 jaar). De voucher voor hotdog & frisdrank zit dan niet inbegrepen.

Wat moet ik doen als ik op een doordeweekse dag voor 09.00 uur wil vertrekken?
Vanaf het vertrekstation tot het eerste station waar de trein na 09.00 uur stopt dien je een extra vervoersbewijs aan te schaffen.

Is de regeling ‘Geld terug bij vertraging’ ook geldig bij de HEMA actie?
Ja, voor de HEMA actie geldt bij een vertraging van 30 t/m 59 minuten een vergoeding van 1/12 deel, en bij meer dan 60 minuten 1/6 deel van het bedrag dat als reissom is weergegeven op het e-ticket, over het Nederlandse deel van de treinreis.

Ik heb bij HEMA de dagretour aangeschaft maar ik kan door omstandigheden niet reizen. Kan ik deze nog retourneren?
Nee, je kunt het e-ticket of de e-ticket couponcode niet meer inleveren. Dit staat ook in de voorwaarden op het e-ticket en bij de voorwaarden bij de verkoop van de couponcode. Dit is zo omdat het een aanbieding is. Je kunt de couponcode het best verzilveren vlak voor de reis.

Kan ik bij HEMA ook informatie over de dienstregeling of andere NS-zaken krijgen?
HEMA levert geen NS-informatie. Zij verkoopt slechts de e-ticket couponcode. Voor overige informatie kun je terecht bij de NS-balies op het station, op www.ns.nl of bij NS Klantenservice op 030-7515155 (lokaal tarief).

Hoe kan ik de klantenservice van HEMA bereiken?
Vragen over de verkoop, betaling, actievoorwaarden worden beantwoord door HEMA. De HEMA klantenservice is telefonisch bereikbaar via nummer: 020–3114800. Ook met vragen van klanten die geen PC, internet of printer hebben kun je bij HEMA terecht. Vragen over het proces vanaf de NS-site zoals verzilvering en uitprinten kun je aan NS stellen.

23 reacties

@NinaS, Heb je het ticket al geopend in de e-mail? Dan is het voor ons niet meer te controleren of je het ticket wel of niet gebruikt. Daarom gelden voor e-tickets strikte regels en is er dan geen coulance mogelijk.
Ja, ik had hem al geopend en toen zag ik de fout pas. Flink balen maar niks aan te doen denk ik.
Het is wel sneu in uw geval, maar stel dat het wel kon, dan was het voor u mogelijk op de oorspronkelijke datum de trein nemen en ook op de veranderde. Dan heeft u twee e-tickets en niets kan u beletten op allebei de dagen te reizen. Niet dat ik verwacht dat u op deze wijze de boel oplicht, maar er zijn te veel anderen die dat probleemloos doen. U mag zelf invullen of dit probleem van het niet mogen veranderen door NS veroorzaakt wordt of door frauderende reizigers, die dit zouden misbruiken. NS kan niet anders. Als ze dit altijd toestaan, zijn ze gekke Henkie.

Er gloort wel hoop: als men in staat is de vierkante Aztec-code goed in te kunnen stellen, zou het technisch mogelijk zijn. De conducteur kan dan in de trein zien of een code is vervallen.Het wordt wel een dure grap is veel mensen dit telefonisch gaan regelen maar het zou zeker als service opgenomen kunnen worden.

Verzilver een e-ticket pas als u echt weet dat u gaat. Er is geen alternatief.

Ja, ik denk dat het probleem dan eerder bij de frauderende reizigers ligt inderdaad. Maar het is toch altijd een teleurstelling om zo je geld weg zien te gaan.
Reputatie 7
Er gloort wel hoop: als men in staat is de vierkante Aztec-code goed in te kunnen stellen, zou het technisch mogelijk zijn. De conducteur kan dan in de trein zien of een code is vervallen.
Dan ook nog apparatuur die continu in verbinding staat met het internet 😉
Reputatie 7
Badge +4
Het is wel sneu in uw geval, maar stel dat het wel kon, dan was het voor u mogelijk op de oorspronkelijke datum de trein nemen en ook op de veranderde. Dan heeft u twee e-tickets en niets kan u beletten op allebei de dagen te reizen. Niet dat ik verwacht dat u op deze wijze de boel oplicht, maar er zijn te veel anderen die dat probleemloos doen. U mag zelf invullen of dit probleem van het niet mogen veranderen door NS veroorzaakt wordt of door frauderende reizigers, die dit zouden misbruiken. NS kan niet anders. Als ze dit altijd toestaan, zijn ze gekke Henkie.

Er gloort wel hoop: als men in staat is de vierkante Aztec-code goed in te kunnen stellen, zou het technisch mogelijk zijn. De conducteur kan dan in de trein zien of een code is vervallen.Het wordt wel een dure grap is veel mensen dit telefonisch gaan regelen maar het zou zeker als service opgenomen kunnen worden.

Verzilver een e-ticket pas als u echt weet dat u gaat. Er is geen alternatief.
@NinaS, Heb je het ticket al geopend in de e-mail? Dan is het voor ons niet meer te controleren of je het ticket wel of niet gebruikt. Daarom gelden voor e-tickets strikte regels en is er dan geen coulance mogelijk.
Ik heb per ongeluk de verkeerde datum ingevuld, en bij de service zeiden ze dat ze er niks meer aan kon doen. Het leek een mooie actie, maar ze hebben geen enkele poging gedaan om me te helpen en het is nu ook gewoon weggegooid geld. Heel jammer van de NS
Toen de hotdogs bij Hema station Maastricht op waren, werd mij gezegd dat ik de voucher ook op een andere dag kon gebruiken. Misschien kun je je vouchers alsnog ergens verzilveren? (Als je een take-a-way gevonden hebt)
Bedankt. Kan het proberen
Reputatie 7
Badge +3
Toen de hotdogs bij Hema station Maastricht op waren, werd mij gezegd dat ik de voucher ook op een andere dag kon gebruiken. Misschien kun je je vouchers alsnog ergens verzilveren? (Als je een take-a-way gevonden hebt)
Reputatie 6
Badge +2
Helaas wordt in de link verwezen naar alle Hema vestigingen en niet naar de take-aways. Het blijft dus een zoekplaatje
Inderdaad erg vaag. Op de site worden als mogelijke faciliteiten genoemd koffiebuffet en snackbuffet. bijdragevandennis
Bedankt voor je bericht. Helaas wordt in de link verwezen naar alle Hema vestigingen en niet naar de take-aways. Het blijft dus een zoekplaatje
Hallo Houtboer, jammer om te lezen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de Hema voucher. In het eerste bericht binnen dit topic kun je zoeken naar de locatie en openingstijden van de HEMA take-away. Ik zal je feedback over de link wel even doorgeven aan de betreffende afdeling. Wat betreft de vouchers, hierin kan ik helaas niets meer voor je betekenen. Ik hoop dat je wel een goede reis hebt gehad.
Leuke actie van Hema, alleen is de frisdrank en hotdog voucher nagenoeg nergens in te leveren. Als treinreiziger moet je tussen het overstappen zoeken naar een Hema take-away. Op de site is nergens een link te vinden naar waar deze take-aways zich bevinden. Dus menig voucher zal wel in de prullenbak belanden. Waardeloos dus. Ik heb de bonnen bewaard, maar wat moet ik er mee?
Unfortunately you can't change the date, so you won't be able to use it another time.
I bought a dagretour ticket and chose the date I would like to have my journey. But it turned out that day I didn't use the ticket. Can I still use it and change the date? Thanks!
Mooi dat het inmiddels is opgelost! Veel reisplezier gewenst.
Bedankt voor de reactie, intussen er al achter gekomen dat bij het bericht er nog een 2e bericht er onder zat met opties voor 2e ticket. Is dus opgelost.
Groet Ab
@Ab1958, Zou je mij het e-mailadres kunnen sturen in een privebericht waarop je de tickets hebt besteld? Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'. Dan ga ik kijken of ik het 2e ticket alsnog naar je kan versturen.
Vanochtend (20 september) 2E-tickets gekocht voor €38,-. Ik heb slechts 1 e-ticket kunnen ophalen/verzilveren. Hoe kom ik aan mijn 2e E-ticket?
Reputatie 5
Badge
@maudrosmalen Deze treinkaartjes zijn geldig tot 4:00 de volgende dag. Dus het kan. (Mits u op zondag voor 4:00 op uw bestemming komt)
Reputatie 7
Badge +4
U mag tot 04.00 - in uw geval - op zondag reizen met deze kaart. U hoeft geen ander product aan te schaffen.
Ik wil graag zaterdag met deze kaart gaan reizen, maar het kan zijn dat ik nog na 00:00 's nachts reis (dus zondag) kan ik dan nog met deze kaart reizen of moet ik nog een ander product aanschaffen?
Bedankt voor je feedback, iMark. Ik heb het naar onze marketeers gestuurd.
Reputatie 7
Badge +3
- Trein Dagretour geldig maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, zaterdag en zondag de hele dag
Weer een erg mooie aanbieding. Maar ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat NS via derden tickets verkoopt die in de middagspits geldig zijn terwijl dat voor veel vaste klanten spitsuren zijn geworden.
NS mag volgens mij veel meer doen voor de abonnementhouders en minder met acties doen. Vaste klanten zijn veel belangrijker dan incidentele koopjesjagers.
Het is vreemd dat ik voor een retour naar bijvoorbeeld Groningen of Maastricht via acties minder betaal dan wanneer ik met mijn Voordeelurenabonnement op saldo reis.

Reageer