beantwoord

Hema dagkaart dag wijzigen na verzilvering

• 28 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 1614 Bekeken

Hallo, van de week heb ik mijn Hema dagkaart verzilverd voor morgen. De plannen zijn gewijzigd en het komt mij nu beter uit om deze a.s. zondag te gebruiken. Is het mogelijk om de datum nog te wijzigen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Stephan NS 28 augustus 2014, 19:04

Beste lianneVS, goed dat je op het NS Serviceforum je vraag stelt. Het is inderdaad, zoals Thom aangeeft, na verzilvering van de couponcode van de HEMA-Dagkaart niet meer mogelijk om de datum te wijzigen. Voor de volgende keer adviseer ik je de couponcode een dag van tevoren te verzilveren, zodat je zeker weet of je de dag daarna wel of niet gaat reizen. Hopelijk vind je nog een alternatief voor komende zondag, veel succes.

Groet, Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
LianneVS, het kan helaas niet. Een e-ticket is na het geleverd krijgen en afdrukken niet te veranderen. Het is te fraudegevoelig, want bij een nieuw ticket, wat dus niet kan, zou u de oude van morgen gewoon kunnen gebruiken. Het beleid van NS is ook dat het veranderen naar een andere datum na ontvangst niet meer wordt gedaan. Het spijt me voor u maar het is niet anders.
Beste lianneVS, goed dat je op het NS Serviceforum je vraag stelt. Het is inderdaad, zoals Thom aangeeft, na verzilvering van de couponcode van de HEMA-Dagkaart niet meer mogelijk om de datum te wijzigen. Voor de volgende keer adviseer ik je de couponcode een dag van tevoren te verzilveren, zodat je zeker weet of je de dag daarna wel of niet gaat reizen. Hopelijk vind je nog een alternatief voor komende zondag, veel succes.

Groet, Stephan

Reageer