beantwoord

Hema Dagkaart (verlopen)

• 10 november 2015
  • 6 reacties
  • 633 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik wil graag een NS dagkaart bij de Hema kopen voor 17,50.
Dit is echter een actie voor 1 volwassene en 2 kinderen. Ik kon in de voorwaarden niet vinden of je zonder kinderen ook gebruik kan maken van het kaartje. Dus een alleen reizende volwassene. Kunt u mij dat vertellen?

Alvast bedankt!

Hartelijke groet,
Fenny
icon

Beste antwoord door Sivan NS 10 november 2015, 12:43

Hoi Fenny, en welkom op het Serviceforum!

Je mag ook zonder kinderen reizen, geen enkel probleem. De couponcode dient voor gebruik online te worden verzilverd voor een geldige Dagkaart. De voucher bevat 3 couponcodes (1x volwassene en 2x kind), deze moeten los van elkaar verzilverd worden. Jij hoeft dus slechts 1 couponcode te verzilveren.

Goede reis!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Je mag ook zonder kinderen reizen, geen enkel probleem. De couponcode dient voor gebruik online te worden verzilverd voor een geldige Dagkaart. De voucher bevat 3 couponcodes (1x volwassene en 2x kind), deze moeten los van elkaar verzilverd worden. Jij hoeft dus slechts 1 couponcode te verzilveren.

Goede reis!
Bedankt voor uw snelle reactie! Ik ga het direct kopen!

Goede reis!
ik heb een vraag ik heb de dagkaart van de hema als ik naar de trein ga heb je poortjes die open ik met mijn ov kaart dan ga ik naar de trein hij check ik dan uit anders betaal ik dubbel
Je kunt met je e-ticket door de poortjes. Het is niet nodig om met een OV-chipkaart in te checken. In dat geval betaal je inderdaad dubbel.
Reputatie 4
Badge
Je kunt met je e-ticket door de poortjes.

Linksbovenaan het e-ticket staat een duidelijke uitleg hoe je hem bij poortjes moet gebruiken, desondanks zie ik nog vaak mensen die met e-tickets voor chipkaartpoortjes en paaltjes staan te wapperen.
Je kunt met je e-ticket door de poortjes.

Linksbovenaan het e-ticket staat een duidelijke uitleg hoe je hem bij poortjes moet gebruiken, desondanks zie ik nog vaak mensen die met e-tickets voor chipkaartpoortjes en paaltjes staan te wapperen.
:)