beantwoord

Hema Dagretour Belgie

• 22 maart 2016
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Hallo NS,

Enige tijd geleden heb ik een 2-tal dag retourtjes gekocht naar Antwerpen. Echter nu er van alles gaande is in Brussel, twijfel ik nogal of het wel verstandig is om naar Belgie af te reizen. Wellicht is een mooie stad in Duitsland een betere optie.

Wat is er mogelijk om met het reeds aangeschafte kaartje, naar Duitsland te reizen ipv Belgie.

Ik hoor het geel graag.
Alvast bedankt,
Karel
icon

Beste antwoord door Janou NS 22 maart 2016, 12:24

Ik heb zojuist contact gehad met KarelT1986 en ivb met de aanslagen in Brussel heb ik hem nieuwe couponcode 's gegevens zodat hij op een andere dag kan gaan reizen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo NS,

Enige tijd geleden heb ik een 2-tal dag retourtjes gekocht naar Antwerpen. Echter nu er van alles gaande is in Brussel, twijfel ik nogal of het wel verstandig is om naar Belgie af te reizen. Wellicht is een mooie stad in Duitsland een betere optie.

Wat is er mogelijk om met het reeds aangeschafte kaartje, naar Duitsland te reizen ipv Belgie.

Ik hoor het geel graag.
Alvast bedankt,
Karel

Hallo KarelT1986 en welkom op het NS forum. Ik snap zeker dat je liever niet meer die kant op wil gaan reizen. Je mag mij daarom ook een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en dan help ik je daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Janou ik heb je een berichtje gestuurd.

Karel
Ik heb zojuist contact gehad met KarelT1986 en ivb met de aanslagen in Brussel heb ik hem nieuwe couponcode 's gegevens zodat hij op een andere dag kan gaan reizen.

Reageer