Hema dagretour met koffie en gebak voor slechts € 18 !

Met de HEMA/Spoordeelwinkelactie koop je een dagretour en een voucher voor koffie met gebak voor slechts € 18.00. De vouchercode is te koop in alle filialen van HEMA en is in te wisselen op www.spoordeelwinkel.nl/hema voor een geldig treinkaartje en koffie met gebakvoucher. Reis van 23 mei tot en met 21 augustus 2016 met de trein door heel Nederland en geniet van een heerlijk kopje koffie met gebak bij HEMA. Deze actie is te koop t/m zondag 12 juni 2016.

Hieronder vind je de voorwaarden en veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, stel hem dan gerust in dit topic.

HEMA voorwaarden
  • de koffie met gebakvoucher is tot en met 21 augustus 2016 te verzilveren
  • de koffie met gebakvoucher geeft per persoon recht op een koffie met gebak (het assortiment kan per filiaal verschillen)
  • de koffie met gebakvoucher is op één dag naar keuze te gebruiken tot en met 21 augustus 2016
  • de koffie met gebakvoucher is niet in te leveren bij de afhaalfilialen van HEMA of bij stationswinkels. De voucher is alleen geldig in HEMA vestigingen met een restaurant.
Kijk voor de actuele openingstijden van de HEMA filialen op www.hema.nl/openingstijden.

Actievoorwaarden
  • Deze aanbieding is te koop van 23 mei 2016 tot en met 12 juni 2016
  • De tickets zijn te gebruiken van 23 mei 2016 tot en met 21 augustus 2016
  • Het ticket is geldig voor 1 dagkaart en 1 koffie met gebakvoucher
  • Niet geldig in combinatie met andere acties en aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
  • De Trein Dagretour is geldig van maandag tot en met vrijdag na 9.00 uur, zaterdag en zondag de hele dag. Wil je doordeweeks vóór 09.00 uur vertrekken? Koop dan vanaf het vertrekstation tot het eerste station waar de trein na 09.00 uur stopt een extra vervoersbewijs.
  • De Trein Dagretour is geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
  • De heen en/of terugreis met het Trein Dagretour dient op 1 dag geheel te worden afgelegd en ook de koffie met gebakvoucher dient deze dag genuttigd te worden
  • De HEMA actie is alleen met toeslag geldig in de ICE en Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam, maar niet geldig in de Thalys
  • De actie is niet beschikbaar voor 1e klas
  • Voor deze actie zijn er geen speciale kinderkaartjes. Uiteraard kun je online, aan de balie of bij de kaartautomaat op het station een Railrunner kopen voor € 2,50 per kind (tot en met 11 jaar). De Koffie en gebakvoucher is dan niet inbegrepen.

Zo werkt het
    Koop de dagkaart en koffie en gebakvoucher bij HEMA. Ga vervolgens naar www.spoordeelwinkel.nl/hema. Op deze pagina vul je de vouchercode in om deze code in te wisselen.
  1. Vul op www.spoordeelwinkel.nl/hema de vouchercode links in bij ‘Vouchercode verzilveren’. Klik op ‘verzilveren’.
  2. Op het volgende scherm vul je jouw naam en e-mailadres in en ga je akkoord met de voorwaarden.
  3. Op het scherm ‘Gegevens controleren’ zie je de door jou ingevulde gegevens. Het bedrag staat op 0 euro omdat je al hebt betaald bij HEMA.
  4. Klik op ‘Afronden’. Binnen 15 minuten ontvang je een bevestigingsmail op het ingevulde e-mailadres (afzender Spoordeelwinkel).
  5. Let op! De voucher voor koffie met gebak vind je in de bijlage van de bevestigingsmail. Print de voucher uit.
  6. Klik in de bevestigingsmail op ‘Haal treinkaartjes op’ en doorloop de stappen. Het treinkaartje ontvang je daarna in een aparte e-mail (afzender NS reizigers). Vergeet het treinkaartje niet uit te printen.
  7. Neem de dagkaart en de koffie met gebakvoucher geprint mee op je dagje uit.

Is de regeling ‘Geld terug bij vertraging’ ook geldig bij de HEMA Actie?
Ja, voor de HEMA actie geldt bij vertraging van 30 t/m 59 minuten een vergoeding van 1/12 deel en bij meer dan 60 minuten 1/6 deel van het bedrag dat als reissom is weergegeven op het e-ticket, over het Nederlandse deel van de treinreis.

Ik heb bij HEMA de dagretour aangeschaft maar ik kan door privéomstandigheden (bijvoorbeeld ziekte of sterfgeval) niet reizen. Kan ik deze nog retourneren?
Nee, u kunt het e-ticket of de e-ticket couponcode niet meer inleveren. Dit staat ook in de voorwaarden op het e-ticket en bij de voorwaarden bij de verkoop van de couponcode. Dit omdat er sprake is van een aanbieding. Je kunt de couponcode het best verzilveren vlak voor de reis.

[u]Kan ik bij HEMA ook informatie over de dienstregeling of andere NS-zaken krijgen?/u]
HEMA kan geen enkele NS-informatie geven. Zij verkoopt slechts de couponcode. Voor overige informatie kun je terecht bij de NS-balies op het station, op www.ns.nl of bij onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief).

Hoe kan ik de klantenservice van HEMA bereiken?
Vragen over de verkoop, betaling en de actievoorwaarden worden beantwoord door HEMA. De HEMA klantenservice is telefonisch bereikbaar op 020–3114800. Heb je vragen omdat je geen computer, internet of printer hebt, neem dan contact op met HEMA. Heb je vragen over het proces vanaf de website van NS (code, verzilvering, uitprinten), dan kun je bij NS terecht. Dat kan via dit topic of via NS klantenservice (24 uur per dag te bereiken op 030-751 51 55).

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Nog een puntje.

"De voucher is alleen geldig in HEMA vestigingen met een restaurant."
Als ik op de website van de HEMA kijk, zijn er helemaal geen vestigingen met een 'restaurant'. Wel bestaan er filialen met een 'koffiebuffet' en/of een 'snackbuffet'. Misschien een idee om de te gebruiken terminologie beter af te stemmen met de HEMA.
http://www.hema.nl/winkels/winkel-zoeken
Kan ik ook vóór 6u30 s ochtends op de dag reizen inchecken met het geprinte eticket van dit hema dagretour? Zo ben ik nog een beetje tijdig aan de andere kant van het land. Als ik echt pas om 9u mag inchecken, is een groot deel vd dag al weg,!!
Reputatie 7
Badge +3
Misschien is het handig om de communicatie iets op te nemen over toegestane reisroutes en reisonderbrekingen. Daar komen altijd vragen over.
Reputatie 7
Badge +4
Kan ik ook vóór 6u30 s ochtends op de dag reizen inchecken met het geprinte eticket van dit hema dagretour? Zo ben ik nog een beetje tijdig aan de andere kant van het land. Als ik echt pas om 9u mag inchecken, is een groot deel vd dag al weg,!!

U kunt hierboven lezen dat dit niet is toegestaan. Het is een e-ticket. Het is een actiekaartje en die zijn doorgaans goedkoop maar hebben wel beperkende voorwaarden. Dat u er niet voor negen uur mee mag reizen is er een van.

De Trein Dagretour is geldig van maandag tot en met vrijdag na 9.00 uur, zaterdag en zondag de hele dag. Wil je doordeweeks vóór 09.00 uur vertrekken? Koop dan vanaf het vertrekstation tot het eerste station waar de trein na 09.00 uur stopt een extra vervoersbewijs.
iMark, bedankt voor je suggestie. Ik ga dit intern even voorleggen!
De 5 minuten marge mag ook wel opgenomen worden, want je mag al om 8.55 reizen.
Reputatie 7
Badge +3
Laura, als je dit voorlegt kun je misschien voorstellen om dit standaard bij de actie-retours op te nemen. Ook bij de aanbiedingen in de Spoordeelwinkel.

Verder is deze zin een beetje krom:
"De HEMA actie is alleen met toeslag geldig in de ICE en Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam, maar niet geldig in de Thalys."
Daar zou ik van maken:
De HEMA-actie is alleen met toeslag geldig in de Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam v.v. en in de ICE International, maar is niet geldig in de Thalys.
Allen, bedankt. Dat had ik verdorie zelf wel kunnen lezen!

Ik kwam het destijds niet tegen op de site van de HEMA, en soms heb je van die aanbieding die alleen niet in de daluren gelden, vandaar! Daar is dit er dus geen van...

Maar goede tip inderdaad om dit allemaal er standaard bij te zetten. Ook expliciet dat het geen dalurenkaart is bv. Daar zijn namelijk altijd vragen en ellenlange discussies over te vinden....
Reputatie 7
Badge +4
Allen, bedankt. Dat had ik verdorie zelf wel kunnen lezen!

Ik kwam het destijds niet tegen op de site van de HEMA, en soms heb je van die aanbieding die alleen niet in de daluren gelden, vandaar! Daar is dit er dus geen van...

Maar goede tip inderdaad om dit allemaal er standaard bij te zetten. Ook expliciet dat het geen dalurenkaart is bv. Daar zijn namelijk altijd vragen en ellenlange discussies over te vinden....

Overigens heeft u het voordeel dat u in de middagspits geen belemmeringen heeft. Bij actiekaarten waarbij je in moet checken is dat vaak wel het geval.
Nog een puntje.

Als ik op de website van de HEMA kijk, zijn er helemaal geen vestigingen met een 'restaurant'. Wel bestaan er filialen met een 'koffiebuffet' en/of een 'snackbuffet'. Misschien een idee om de te gebruiken terminologie beter af te stemmen met de HEMA.

Dat is inderdaad heel vaag aangegeven, ws bedoelen ze zowel koffie als snackbuffet maar de term restaurant is simpelweg niet goed.
Reputatie 7
Badge +3
We zijn wel een beetje laat met onze op- en aanmerkingen. De verkoop is inmiddels beëindigd. Maar er kan nog gereisd worden tot en met 21 augustus 2016. Misschien is het toch nog nuttig om de voorwaarden te corrigeren en aan te vullen voor de kopers die hun coupons nog niet verzilverd hebben.
Reputatie 4
Badge
Nog een puntje.

Dat is inderdaad heel vaag aangegeven, ws bedoelen ze zowel koffie als snackbuffet maar de term restaurant is simpelweg niet goed.

Nee, dat bedoelen ze niet. Het Hema snackbuffet zijn van die take-aways aan de buitenkant van de winkel. Die verkopen geen taart. Hema's met een restaurant zijn herkenbaar aan het symbool koffiebuffet maar Hema noemt dit buffet zelf ook gewoon restaurant. http://www.hema.nl/nieuws/ontbijt
Reputatie 7
Badge +3
Vandaar mijn suggestie om met de HEMA af te stemmen welke terminologie gebruikt moet worden. De HEMA zelf neemt het blijkbaar niet zo nauw. In mijn beleving is een restaurant iets anders dan een koffiebuffet.

Reageer