beantwoord

Het blad SPOOR niet ontvangen

• 21 november 2019
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Mijn man en ik hebben onze kaarten 2 maanden geleden ontvangen maar hebben nog geen SPOOR-tijdschriften ontvangen. Hoe zijn we verder gegaan?

icon

Beste antwoord door Danny NS 21 november 2019, 11:14

Hoi Fabiana Franzosi en welkom bij de NS Community!

Het laatste nummer van het blad SPOOR zal eens dezer dagen worden bezorgd. De bladen liggen net bij ons op kantoor en ik persoonlijk heb het blad nog niet ontvangen. Je ontvangt het blad deze of volgende week. Mocht je het blad dan niet hebben ontvangen, neem je dan contact op met de klantenservice? Dan sturen we een exemplaar na en checken we waarom je nog geen blad hebt ontvangen.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Fabiana Franzosi en welkom bij de NS Community!

Het laatste nummer van het blad SPOOR zal eens dezer dagen worden bezorgd. De bladen liggen net bij ons op kantoor en ik persoonlijk heb het blad nog niet ontvangen. Je ontvangt het blad deze of volgende week. Mocht je het blad dan niet hebben ontvangen, neem je dan contact op met de klantenservice? Dan sturen we een exemplaar na en checken we waarom je nog geen blad hebt ontvangen.

Reputatie 7
Badge

Tsja @Fabiana Franzosi hoe bent u verder gegaan ? En welke kaarten heeft u ontvangen ?

Als u recht heeft op het SPOOR tijdschrift ontvangt u deze als er weer een uitkomt, slechts vier keer per jaar is er een nieuwe.

Ik snap het, we kijken uit naar de tijdschriften. Bedankt voor de snelle antwoorden!

Reageer