beantwoord

Het lukt maar niet mijn hema couponcode te verzilveren.

• 3 december 2015
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Hallo ik heb al van alles geprobeerd ook de diversen links die hier eerder op het forum zijn vermeld.
Maar welke link ik ook uit probeer bij geen van alle lijkt het om me couponcode te verzilveren.

Niet bij de site van Hema waar staat verzilver jouw vouchercode(s) voer hier jouw code in.
Krijg ik steeds deze melding te zien Wordt jouw code niet herkend? Probeer dan de verzilverbanners hier onder.
En ook niet bij NS Dagretour + Hema hotdog en frisdrink. Krijg ook code niet herkend.

Ook bij de site van de NS zelf krijg ik code niet herkend.

Typt de code goed heb 3 couponcodes die ik voor morgen 4 december moet hebben verzilveren hebben.
Omdat we een dagje uit gaan.

Deze link werkt helemaal niet https://tickets.hema.nl/verzilveren
icon

Beste antwoord door JanH NS 4 december 2015, 09:39

Hallo Peperkruidje, welkom op het forum. Vervelend om te horen dat je problemen had met onze website, ik kan me voorstellen dat je bij deze actie even goed moet kijken voordat je weet wat er precies moet gebeuren. Fijn dat het alsnog is gelukt.

Ik kan je niet adviseren te gaan reizen met dit ticket op 4-12-2015, het kaartje wat je nu hebt is geldig op 5-12-2015. Als je een uitstel van betaling krijgt van een conducteur kunnen wij dat niet zonder meer vergoeden omdat we niet kunnen controleren of dit e-ticket niet gebruikt is op 5-12-2015. Is je ticket al gedownload of uitgeprint? Zo niet dan kunnen we je nog wel helpen, ik zou je adviseren dan even contact op te nemen met onze klantenservice via 030-7515155 of Twitter.
Bekijk origineel

3 reacties

:@Het is me uit eindelijk gelijkt. Alleen staat de datam op een treinkaartje door al het gedoeld nu op 5 december in past van 4 december. BALEN 😠
Badge +3
:@Het is me uit eindelijk gelijkt. Alleen staat de datam op een treinkaartje door al het gedoeld nu op 5 december in past van 4 december. BALEN :@
Niet druk over maken. Controle is zeldzaam, en anders gewoon uitleggen aan conduteur/trice "de website werkte niet mee"
Dat is een goed excuus tot 2016 want het is nog volop in ontwikkeling!) Bij boete uitstel van betaling aanvragen en melden op @NS_Online via Twitter.
Hallo Peperkruidje, welkom op het forum. Vervelend om te horen dat je problemen had met onze website, ik kan me voorstellen dat je bij deze actie even goed moet kijken voordat je weet wat er precies moet gebeuren. Fijn dat het alsnog is gelukt.

Ik kan je niet adviseren te gaan reizen met dit ticket op 4-12-2015, het kaartje wat je nu hebt is geldig op 5-12-2015. Als je een uitstel van betaling krijgt van een conducteur kunnen wij dat niet zonder meer vergoeden omdat we niet kunnen controleren of dit e-ticket niet gebruikt is op 5-12-2015. Is je ticket al gedownload of uitgeprint? Zo niet dan kunnen we je nog wel helpen, ik zou je adviseren dan even contact op te nemen met onze klantenservice via 030-7515155 of Twitter.

Reageer