beantwoord

Het lukt me niet mijn voucher voor een e-ticket te verzilveren, graag hulp (verlopen)

• 20 november 2015
  • 6 reacties
  • 266 Bekeken

ik heb een voucher voor dagreis Hema is al afgeschreven van de rekening maar moet nu de voucher verzilveren dat lukt me niet
graag uitleg of telefoonnummer zodat ik kan bellen om hulp
icon

Beste antwoord door Inge NS 20 november 2015, 18:07

Welkom op het forum rievanderwerff!

Er zijn momenteen twee verschillende acties van de Hema in de omloop. Via de door Tochjo verstrekte link kun je het Hema Dagretour (met Hema hotdog en frisdrank) verzilveren. Onder het kopje 'Bestel- en verzilverproces' vind je instructies. Daarnaast is er nu ook een Hema dagkaart te koop voor één volwassene plus twee kinderen. Mocht je van deze actie gebruik hebben gemaakt, dan kan je je couponcode hier verzilveren. Mocht het verzilveren nog niet lukken, kan je dan aangeven waar het precies fout gaat?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Badge +3
Voert u de code op de juiste pagina in? U moet op https://tickets.hema.nl/verzilveren zijn voor het verzilveren, niet direct in de webwinkel van NS. Als dit niet het probleem is, dan is het handig als u iets duidelijker aangeeft wat u bedoelt met "dat lukt me niet". Wat doet u, wat gebeurt er?

Voor de telefonische klantenservice van NS kunt u dag en nacht bellen met 030-7515155.
Welkom op het forum rievanderwerff!

Er zijn momenteen twee verschillende acties van de Hema in de omloop. Via de door Tochjo verstrekte link kun je het Hema Dagretour (met Hema hotdog en frisdrank) verzilveren. Onder het kopje 'Bestel- en verzilverproces' vind je instructies. Daarnaast is er nu ook een Hema dagkaart te koop voor één volwassene plus twee kinderen. Mocht je van deze actie gebruik hebben gemaakt, dan kan je je couponcode hier verzilveren. Mocht het verzilveren nog niet lukken, kan je dan aangeven waar het precies fout gaat?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Badge +3
Het lijkt me geen slecht idee om het aantal verschillende acties eens wat terug te dringen, nu er zelfs al meerdere acties bij dezelfde winkelketen blijken te zijn met duidelijk verschillende instructies. Als gevorderde reizigers als ik het al niet meer kunnen bijhouden, hoe moet de doelgroep van incidentele reizigers er dan nog wijs uit worden?

Kortom, de eenvoud bij dit soort acties kan duidelijk verbeterd worden, niet in de laatste plaats door een grotere eenduidigheid in soort kaartje (e-ticket of eenmalige chipkaart) en wat voorwaarden betreft (alleen, optioneel met kinderen, verplicht met z'n tweeën, wel of niet in de middagspits, wel of niet voor 6.30 uur, enzovoorts).
Terechte opmerking, Tochjo. Dit is inmiddels vanuit onze content managers ook gemeld bij de afdeling Marketing en campagnemanagement.
Ook ik had 3 dagkaarten besteld bij de Hema, wilde ze vanavond verzilveren via de site die vermeld stond op de tickets: ns.nl/hemadagkaart, echter telkens kwam er te staan: "onderhoud NS". Navraag gedaan via de live chat echter daar reageerde niemand, ik kon wel vragen stellen, maar kreeg geen antwoord. Uiteindelijk via google op deze site terechtgekomen en de genoemde link gevolgd en uiteindelijk wel gelukt om de kaartjes te bestellen.
Al met al toch wel een uur mee bezig geweest om 3 kaartjes afgedrukt te krijgen..........
Vervelend dat je niet meteen antwoord kreeg, Suzan. Ik ben blij dat het alsnog is gelukt, maar ik ben het met je eens dat het erg jammer is dat dit een uur moest duren. Een volgende keer zou ik je vraag meteen hier stellen, of bellen met 030-7515155. De Live Chat is namelijk soms erg druk.