beantwoord

Het magazine Het Spoor

• 22 maart 2015
  • 5 reacties
  • 428 Bekeken

Wij hebben een abonnement maar krijgen niet het magazine "Het Spoor". Wij willen dat wel graag ontvangen. Wat moeten wij doen?
icon

Beste antwoord door Janou NS 23 maart 2015, 08:18

Hallo nicolaas27! Welkom op het NS Forum. Zou jij in een privébericht je gegevens willen doorgeven? Dan help ik je daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Bekijk origineel

5 reacties

beste Nicolaas27,

Je kan het beste geen persoonsgegevens zoals adres op een openbaar forum zetten. Tot een uur na je posting kan je deze nog wijzigen. Waarschijnlijk zal morgen een forum-moderator om je privé gegevens vragen in een privé bericht om er verder naar te kijken.
Reputatie 1
Badge
je kan:
1.checken op mijnNS of je soms niet hebt UITgeschakeld dat je post van NS wil ontvangen
2.hebt U het blad eerder wel ontvangen? het komt per kwartaal-in de 3e/6e/9e/12e maand. In dat geval zal eerder de bezorger SANDD de boosdoener zijn. veel van hun bezorgers doen het meer zoals die wekelijkse huisaanhuis sufferdjes: dumpen in de sloot is veel sneller.
Om dit even aan te vullen:
Ook ik mis het magazine Spoor.
Tot zomer 2014 heb ik het blad wel ontvangen, sindsdien ineens niet meer.
Vind ik wel jammer.
Om dit even aan te vullen:
Ook ik mis het magazine Spoor.
Tot zomer 2014 heb ik het blad wel ontvangen, sindsdien ineens niet meer.
Vind ik wel jammer.

Hallo Chiaretta! Zou jij mij een privébericht willen sturen? Dan kijk ik dit voor je na.
Hallo nicolaas27! Welkom op het NS Forum. Zou jij in een privébericht je gegevens willen doorgeven? Dan help ik je daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Reageer