beantwoord

Hoe kan ik een NS Groepsretour aanschaffen voor 10 oktober 2014? (dit lukt niet op de NS-site)

• 18 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 483 Bekeken

In een beantwoording van een eerdere vraag op dit forum, geven jullie aan, dat een groepsretour t/m 31 augustus aan te schaffen is en t/m 31 oktober te verzilveren is. Nu wil ik voor 10 oktober 2014 een groepsretour aanschaffen, maar dat is op de NS-site niet mogelijk. Het systeem geeft aan, dat de datum maximaal 17 september 2014 mag zijn. Vorige week tot tweemaal toe de NS-klantenservice gebeld, daar zeiden ze, dat ik nu géén datum moest invullen en een paar dagen voor 10 oktober, bij het verzilveren, pas moest doen, maar dit staat het systeem ook niet toe. Hoe kan ik nu een groepsretour aanschaffen voor 10 oktober 2014?
icon

Beste antwoord door Inge NS 19 augustus 2014, 19:07

Welkom op het forum MZVBer! Goed nieuws: de actie van het NS Groepsretour is verlengd tot 31 december 2015! 🙂 Het bestellen van een Groepsretour met als reisdatum 10 oktober 2014 is dus mogelijk. Let wel: de te kiezen reisdatum ligt bij het bestellen maximaal 1 maand in de toekomst. Je kunt dus vanaf 11 september een Groepsretour bestellen met als reisdatum 10 oktober.
Bekijk origineel

8 reacties

Bedankt voor je reactie MZVBer. We gaan dit zo snel mogelijk aanpassen op de website. Je kunt al wel het Groepsretour met een datum in september bestellen.
Hallo Inge NS,

Zeker goed nieuws om te lezen, maar wanneer komt de NS met een officiële bevestiging hiervan op haar site?
Fijn om te horen, want ook ik kom veel groepsretourders tegen in de trein.
Reputatie 7
Badge +4
Kijk, Inge, daar hebben we wat aan. Namens alle groepsretourders hartelijk dank!
Welkom op het forum MZVBer! Goed nieuws: de actie van het NS Groepsretour is verlengd tot 31 december 2015! 🙂 Het bestellen van een Groepsretour met als reisdatum 10 oktober 2014 is dus mogelijk. Let wel: de te kiezen reisdatum ligt bij het bestellen maximaal 1 maand in de toekomst. Je kunt dus vanaf 11 september een Groepsretour bestellen met als reisdatum 10 oktober.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt ze volgens eerdere berichten tot 31 augustus kopen maar hoeft ze niet meteen te verzilveren. Zo kun je dus nog tot en met 31 oktober reizen.
Klopt. Maar dit zou betekenen, dat als ik voor 10 oktober een groepsretour wil bestellen, dit pas rond 10 september zou kunnen. In de voorwaarden staat, dat je tot en met 31 augustus a.s. dit product kunt aanschaffen. Dus hoe moet het dan?
Dat kan nu nog niet. Groepsretours en andere e-tickets zijn maximaal 30 dagen voor de reisdatum aan te schaffen.

Reageer