beantwoord

hoe kan ik mij geld terug voor mij dagkaart

  • 29 October 2021
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

 Ik heb een dagkaart besteld voor morgen Maar Ik wil mij geld terug , iemand help mij snellll

icon

Beste antwoord door Thom 29 October 2021, 23:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als het een e-ticket is en u heeft het al gedownload, dan krijgt u geen geld terug. Het is niet na te gaan of de ticket is gebruikt of niet en dan zou uw geld terug krijgen en toch kunnen reizen. 

Is uw ticket echt nog niet gedownload of geopend, dan - en alleen dan, kunt u de Klantenservice nu bellen. 030 7515155

 Ik heb die ticket online Maar nog niet gebruik, is voor morgen en kan Ik nu niet bellen

Reputatie 7
Badge +4

Als u hem online heeft en in kunt zien, heeft het ook geen zin om te bellen, want dan krijgt u geen geld terug. Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar, maar niet via alle kanalen. Bellen kan wel 24 uur per dag.

Reputatie 7
Badge +3

 Ik heb die ticket online Maar nog niet gebruik, is voor morgen en kan Ik nu niet bellen

Het gaat er om of u het ticket wel/niet gedownload hebt.

Voor etickets kunt u in principe geen geld terugkrijgen, dat staat ook in de aankoopvoorwaarden.

Reageer