beantwoord

Hoe lang van tevoren kan ik een NS-groepsretour kopen?

• 9 juli 2014
  • 9 reacties
  • 586 Bekeken

Wilde vandaag NS-groepsretour kopen voor 22 aug. a.s. , maar kon deze datum niet invullen. E-ticketsite geeft aan dat datum maximaal 8-8-2014 mag zijn, dus over een maand. Actie loopt veel langer, maar kennelijk pas een maand van tevoren te bestellen? Lees daar niets over in de voorwaarden.
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 juli 2014, 14:40

Ja, dat klopt. Je kunt maximaal 30 dagen van tevoren e-tickets bestellen. Het is ook verstandig om daar wat langer mee te wachten, omdat je nadat je eenmaal een reisdatum hebt gekozen je de reisdatum niet meer kunt wijzigen.
Bekijk origineel

9 reacties

Ja, dat klopt. Je kunt maximaal 30 dagen van tevoren e-tickets bestellen. Het is ook verstandig om daar wat langer mee te wachten, omdat je nadat je eenmaal een reisdatum hebt gekozen je de reisdatum niet meer kunt wijzigen.
Dank voor reactie. Wellicht ook verstandig, maar zou wel handig zijn als NS dit duidelijk op de site zet.
Hallo Amigo,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van De luchtmacht als beste antwoord gemarkeerd. De groepsretour actie loopt nog t/m 31 augustus. Het is dus nog mogelijk om een ticket te kopen voor 22 augustus. Ik ga er ook nog even voor zorgen dat er een melding komt op de site, dat e-tickets maar een maand in de toekomst kunnen worden besteld.

Reputatie 4
Badge
Waarom wordt het groepsretour alsnog afgeschaft na de verlenging begin dit jaar? Te populair en dus duur voor NS of voor een verdere vermindering van het aantal etickets?

En dit snap ik niet:
- NS Groepsretour kan gekocht worden t/m 31 augustus 2014 in de e-ticketshop
- Gekochte NS Groepsretouren kunnen t/m 31 oktober 2014 verzilverd worden in de e-ticketshop

Dit zou betekenen dat een datum tot 2 maanden na aankoop kan liggen.
Badge
Misschien verlengt de NS het groepsretour nog na 31 augustus 2014... Of is al officieel bekendgemaakt dat dat niet gaat gebeuren?
Dat lijkt me inderdaad fout, Gert-Jan!
Misschien verlengt de NS het groepsretour nog na 31 augustus 2014... Of is al officieel bekendgemaakt dat dat niet gaat gebeuren?

Ik heb er nog niets van gehoord, het lijkt me een erg succesvol product, dus hoop op verlenging of opname in het assortiment.
Maximaal 30 dagen van tevoren bestellen. Maar is er ook een minimale tijd? Kan ik vandaag een groepsticket regelen voor morgen?
Badge
Ja, dat kan! Je kunt zelfs nu nog een groepsretour regelen voor vandaag. Al moet je altijd wel incalculeren dat het soms een poosje duurt voordat je na het bestellen de e-mails binnenkrijgt.

Reageer