beantwoord

Hotel spoordeelwinkel Premier Suites niet te boeken

• 2 juni 2019
  • 36 reacties
  • 1384 Bekeken

Reputatie 4
  • Reisadviseur**
  • 291 reacties
Binnen nachtje weg van de spoordeelwinkel staat een nieuw hotel: Premier suites. Ziet er heel leuk uit dus kijken wanneer ik kan boeken. Ik heb alle data van de rest van 2019 bekeken en geen een datum is mogelijk.....hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 juni 2019, 10:42

Update: Ik heb een reactie ontvangen. Het komt erop neer dat de beschikbaarheid van de Premier Suites hotels nog moet worden doorgegeven, de huidige verwachting is dat dit later deze week zal plaatsvinden.

Waarom deze hotels dan al wel worden getoond als optie is onduidelijk, gezien ze op dit moment dus ook nog niet beschikbaar zijn. Mogelijk zit hier iets website technisch achter.
Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 4
Ik heb zoveel op 30 mei gekeken als op 2 juni ( ik dacht in de nieuwe maand zijn er wellicht nieuwe kansen) sowieso zijn veel data niet te boeken maar dit is wel heel opvallend. Ik hoop dat er een reactie komt van de spoordeelwinkel
Reputatie 5
Ik heb ook eens gekeken. je kan data invoeren maar bestellen kan niet. Inderdaad foute boel om iets aan te bieden wat er niet is.
Reputatie 5
Gezien de behoorlijke prijzen die het hotel vraagt denk ik dat deze aanbieding niet meer terug komt. Ik vermoed dat dit de reden is dat er geen overeenstemming tussen NS en het hotel is. Waarschijnlijk heeft NS te lage prijzen gevraagd die het hotel niet accepteerde. Heel slordig en amateuristisch. In hoeverre er nog recht is op de oude aanbieding weet ik niet. Waarschijnlijk kan een consumenten-organisatie daar licht over schijnen.
Reputatie 4
Goedenavond, ik haal dit topic maar weer eens naar boven, het is inmiddels september en het hotel is nog steeds niet te boeken.....nu het ook in september niet op de spoordeelwinkel-website staat, zou dat betekenen op zn vroegst in oktober erbij...dan kun je boeken voor november/ december.....dat zijn niet bepaald fijne maanden qua weer en kort licht. Jullie hebben deze aanbieding in mei al gedaan.....natuurlijk navraag gedaan bij spoordeelwinkel zelf die komen niet verder dan nog niet bekend en houd de website in de gaten. Kan iemand mij uitleggen waarom dit nu al vier maanden en hoe realistisch is het dat er nog een aanbieding komt voor voorjaar/zomer ( weliswaar pas in 2020)?
Denise NS is momenteel even uit de running. Ik ga hier voor je mee aan de slag, geef me een paar dagen de tijd om het uit te zoeken!
Ik heb een reactie gekregen, Sim70, al ben ik bang dat het niet helemaal is wat je wilt horen. De samenwerking met Premier Suites is helaas afgeketst. Deze actie is daardoor dan ook geannuleerd. We hebben wel een alternatieve partner gevonden in Bilderberg Parkhotel Rotterdam.
Reputatie 4
@Jouke, dank voor het navragen! Ik was er al bang voor dat het af zou ketsen want als iets zolang duurt...meestal geen goed nieuws. Het Parkhotel zit al langer in het aanbod en is mijn ogen qua uitstraling , ligging en ‘leeftijd’ geen alternatief.

Ik baal hier best wel van: ik heb ten eerste de fout geconstateerd dat het hotel helemaal niet te boeken was (in mei van dit jaar) vervolgens met regelmaat de site gecheckt en contact gehad met dit forum en de whats app van de Spoordeelwinkel. Antwoord was steeds: later dit jaar boekbaar. En dat is dus allemaal voor niks geweest want het aanbod was er nooit en komt ook niet. Ik blijf dit consumentenmisleiding vinden. Eerste wereld probleem, I know maar zeer slechte beurt van de Spoordeelwinkel wat mij betreft.
Wat ik begrepen heb is de Spoordeelwinkel zelf ook heel erg teleurgesteld. Ik snap absoluut je gevoel hierbij. Helaas kan ik er weinig aan veranderen, behalve dan je ongenoegen doorgeven, wat ik sowieso ga doen.
Reputatie 4
Tja er zullen wel twee kanten aan het verhaal zitten...als het al geplaatst wordt op de website ben je het toch 95% eens denk ik dan....gezien het hoge segment van dit hotel verbaasde het mij ook best wel. Enfin, ik blijf van mening dat ik als consument recht heb op deze aanbieding. In het verleden zijn reisorganisaties flink op de vingers getikt voor lokkertjes die niet bestaan en dat is deze ook. Ik ga de Spoordeelwinkel eens vragen of en hoe we het op kunnen lossen. Dank voor het navragen in ieder geval! Ik zal via dit forum niet meer reageren op dit onderwerp.
Reputatie 4
Ten overvloede wellicht toch nog een opmerking: Premier Suites werd aangeboden voor 59 euro p.p p.n. het alternatief Bilderberg parkhotel voor 84 euro p.p.p.n. Dat is met zn tweeen voor een nachtje even 50 euro extra.....
Badge +3
Premier Suites Plus in Rotterdam? Er zijn twee mogelijkheden. Ofwel alle beschikbare overnachtingen voor de rest van 2019 zijn al geboekt ofwel er is een storing in het systeem.

Misschien kan een moderator contact opnemen met de Spoordeelwinkel.
Reputatie 7
Badge +3
@Sim70 je kunt het beste zelf contact opnemen met de klantenservice van dr Spoordeelwinkel.
Goedemiddag Sim70 en excuses voor de late reactie! Ik durf zo snel niet te zeggen waarom dit hotel niet beschikbaar lijkt te zijn. Ik heb dit uitstaan bij de Spoordeelwinkel, zodra ik meer weet zal ik dat hier plaatsen!
Reputatie 5
Het kan zijn dat alle kamers die je via de spoorvoordeelwinkel kan boeken inderdaad bezet zijn. Over het algemeen gaat het om een zeer beperkt aantal kamers. Wellicht zijn er wel kamers beschikbaar als je rechtstreeks boekt bij het hotel zelf.
Update: Ik heb een reactie ontvangen. Het komt erop neer dat de beschikbaarheid van de Premier Suites hotels nog moet worden doorgegeven, de huidige verwachting is dat dit later deze week zal plaatsvinden.

Waarom deze hotels dan al wel worden getoond als optie is onduidelijk, gezien ze op dit moment dus ook nog niet beschikbaar zijn. Mogelijk zit hier iets website technisch achter.
Reputatie 4
dank voor net uitzoeken! Ik snap best dat het beperkt is maar geen een datum is wel heel beperkt...ik ga vrijdag nog eens kijken! Natuurlijk kun je een hotel rechtstreeks benaderen maar de deal met treinkaartjes is juist zo n gunstige dan doe ik liever dat.
Wil je in ieder geval jouw kennis met ons delen als je meer weet Sim70? 🙂
Reputatie 4
Zeker! Vandaag nog steeds geen enkele datum....maar het is ook nog geen vrijdag.....het wordt een beetje een obsessie merk ik 🤣
Je ligt er toch niet wakker van hoop ik 😉.
Reputatie 4
Vandaag contact gezocht met de mensen van Spoordeelwinkel....antwoord: ze zijn nog in onderhandeling met het hotel. Ik heb gevraagd of ik een seintje kan krijgen als de data wel bekend zijn maar dat kan niet. Met alle respect maar ik vind dit misleiding van consumenten. Je biedt iets aan wat er helemaal niet is, en niet 24 uur door bv een softwarefout maar inmiddels al meer dan een week.

Dit mag juridisch gezien niet eens.
Reputatie 4
In onderhandeling is iets anders dan data nog even doorgeven. Ik denk dat daar de ruis zit. Ik ben altijd erg enthousiast over de aanbiedingen in de Spoordeelwinkel maar dit hotel moet er gewoon af tot data bekend zijn. Nogmaals je kunt niet iets aanbieden wat er niet is, dat is misleiding.
Reputatie 4
Dank voor de bijval Vareo
@NS moderators: er staat wel mooi ‘beantwoord’ bij dit topic maar ik wil graag een antwoord op mijn vraag waarom jullie iets aanbieden wat helemaal niet kan. Dit is geen tijdelijke technische storing, de onderhandelingen met het hotel lopen nog, en jullie bieden dus een dienst aan die helemaal nog (niet) bestaat. Dat laatste vind ik kwalijk.
Laat ik voorop stellen dat het nooit de bedoeling was geweest om bewust iets aan te bieden wat nog niet te boeken is. Vanwege een communicatie fout heeft het zich niet correct mogen uitpakken waardoor het hotel nu niet te boeken is. We proberen de gemaakte fout zo snel mogelijk te herstellen en in de toekomst te voorkomen.
Reputatie 4
Natuurlijk ga ik niet uit van boze opzet hoor. Maar het zou wel netjes zijn als er nu wat druk wordt gezet dat de data snel komen. Want het blijft een feit dat er nu iets geboden wordt wat niet bestaat. En dat mag gewoon simpelweg niet in het consumentenrecht.
Reputatie 5
Schandalig dat die zogenaamde aanbieding nog steeds niet verwijderd is. Zo maak je mensen blij met een dode mus!

Reageer