beantwoord

ik had 2 dagretouren voor 36 euro

  • 13 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb een week geleden 2 dagretouren voor 36 euro gekocht met het idee dat ik er 1 deze week kon gebruiken. Nu staat er dat hij niet meer beschikbaar is. Het kan toch niet dat ik nu weer een nieuwe moet kopen?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 13 augustus 2019, 18:20

Hallo Isisdebiee, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat het ticket niet te vinden is. Ik ben bang dat je in je bericht te weinig informatie geeft om je een duidelijk antwoord te kunnen geven. Per actie zijn er verschillende voorwaarden. welke aanbieding gaat het hier om en waar staat dat wat niet meer beschikbaar is? Als je twee dagretours hebt gekocht, dan krijg je in de bevestiging van je bestelling ook twee couponcodes. Als je deze nog niet hebt verzilverd, dan moet dat nog kunnen. Als je ze al hebt verzilverd, dan kan dat niet nogmaals. Je kan dan via de mail die je na het verzilveren hebt gekregen weer bij je ticket komen. Ik hoop dat je zo verder komt! Anders kan je onze klantenservice vragen met je mee te kijken. Je kan met ons chatten en via Twitter en Facebook zijn we er 24/7.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Isisdebiee, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat het ticket niet te vinden is. Ik ben bang dat je in je bericht te weinig informatie geeft om je een duidelijk antwoord te kunnen geven. Per actie zijn er verschillende voorwaarden. welke aanbieding gaat het hier om en waar staat dat wat niet meer beschikbaar is? Als je twee dagretours hebt gekocht, dan krijg je in de bevestiging van je bestelling ook twee couponcodes. Als je deze nog niet hebt verzilverd, dan moet dat nog kunnen. Als je ze al hebt verzilverd, dan kan dat niet nogmaals. Je kan dan via de mail die je na het verzilveren hebt gekregen weer bij je ticket komen. Ik hoop dat je zo verder komt! Anders kan je onze klantenservice vragen met je mee te kijken. Je kan met ons chatten en via Twitter en Facebook zijn we er 24/7.
Reputatie 2
Gewoon contact opnemen met de klantenservice, heb het zelf ook een keer gehad!

Reageer