beantwoord

Ik heb net een treinkaartje besteld met tienertour, maar ik heb een fout gemaakt.

• 19 augustus 2014
  • 10 reacties
  • 460 Bekeken

Ik neb per ongeluk 20 augustus ingevuld ipv 21 augustus. Is dit nog te veranderen of kan ik gewoon reizen de 21e?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 augustus 2014, 23:31

Nee, maar soortgelijke vragen komen regelmatig in dit forum voorbij. NS biedt daarvoor geen oplossing.

Als je een e-ticket voor een verkeerde datum afdrukt, kun je dat niet meer wijzigen. Dat is logisch, omdat inleveren van zo'n kaartje geen zin heeft. Je kunt immers wel een kaartje inleveren, maar als je het tweemaal uitprint kun je met het tweede kaartje nog gewoon reizen.

Ook tijdens het bestelproces van je Tienertoer staat duidelijk vermeld dat je de data niet meer kunt wijzigen.
Bekijk origineel

10 reacties

Zo lang je de bestelling nog niet hebt afgerond en niet hebt betaald, kun je dat nog veranderen.
Als je de tienertoer inmiddels binnen hebt, dan is wijzigen van de datum (of andere gegevens) niet meer mogelijk.
Dankjewel voor het antwoord. Maar ik heb het etiket al betaald en uitgeprint. Spreekt u uit ervaring?
Als het e-ticket al is aangemaakt kun je het niet meer wijzigen. Het is een gevalletje pech gehad. Je kunt ook geen geld terug krijgen en als je er op de 21e mee gaat reizen, wordt je bij controle op de bon geslingerd.
Als het e-ticket al is aangemaakt kun je het niet meer wijzigen. Het is een gevalletje pech gehad. Je kunt ook geen geld terug krijgen en als je er op de 21e mee gaat reizen, wordt je bij controle op de bon geslingerd. heeft u dit zelf een keer meegemaakt?
Nee, maar soortgelijke vragen komen regelmatig in dit forum voorbij. NS biedt daarvoor geen oplossing.

Als je een e-ticket voor een verkeerde datum afdrukt, kun je dat niet meer wijzigen. Dat is logisch, omdat inleveren van zo'n kaartje geen zin heeft. Je kunt immers wel een kaartje inleveren, maar als je het tweemaal uitprint kun je met het tweede kaartje nog gewoon reizen.

Ook tijdens het bestelproces van je Tienertoer staat duidelijk vermeld dat je de data niet meer kunt wijzigen.

okee dankjewel
Dankjewel voor het antwoord. Maar ik heb het etiket al betaald en uitgeprint. Spreekt u uit ervaring?
Neen, ik ben n.l. geen tiener meer.
Maar dit onderwerp is op dit forum het afgelopen half jaar al enkele tientallen keren aan de orde geweest en ook het officiele antwoord van NS was altijd: eenmaal besteld en binnengehaald en afgedrukt kan het niet meer gewijzigd worden.
Maar mocht je toch twijfelen aan de reacties hier:
Morgen gewoon de klantenservice even bellen (020 751 51 55) dan hoor je het van NS medewerkers zelf.
Badge
Hi Hadassa Paul, welkom op het forum. Zo te lezen heb je het e-ticket al verzilverd en uitgeprint. Wat de Luchtmacht ook aangeeft, we kunnen helaas de datum op het e-ticket niet meer wijzigen. Dus alleen 20 augustus is je e-ticket geldig. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'acties en uitjes'. Groet, Leny
Valt de metro ook onder tienertour?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, alleen de trein.

Reageer