beantwoord

Ik zou graag het tijdschrift Spoor ontvangen

• 24 juli 2015
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Vanaf eind mei zijn we weer vaste klant van de ns met dalurenkaart.
Krijg je dan ook het tijdschrift Spoor toegestuurd?
icon

Beste antwoord door Brian NS 25 juli 2015, 10:44

Beste piadirks,

Je zou vanaf dat moment ook weer het blad SPOOR moeten ontvangen, het laatste blad is in juni verzonden. Ik zou graag even kijken waarom je deze niet hebt ontvangen. Zou je een privebericht kunnen sturen met naam, adres en woonplaats? Een privebericht stuur je door op de naam van moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

Vanaf eind mei zijn we weer vaste klant van de ns met dalurenkaart.
Krijg je dan ook het tijdschrift Spoor toegestuurd?
Beste piadirks,

Je zou vanaf dat moment ook weer het blad SPOOR moeten ontvangen, het laatste blad is in juni verzonden. Ik zou graag even kijken waarom je deze niet hebt ontvangen. Zou je een privebericht kunnen sturen met naam, adres en woonplaats? Een privebericht stuur je door op de naam van moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Reputatie 1
Badge
ALS je al mijnNS hebt, dan kan je zelf bekijken of je hebt aangevinkt dat NS je per post promotiemateriaal mog toesturen. Dat blad wordt overigens rond de 1e van de 3e/6e/9e/12e maand verstuurd (vlak voor de seizoenswisseling) dus dikke kans dat U voor juni te laat was en nu op sept. moet wachten.
Als U eventueel kortingsbonnen oid zoekt: staan altijd in veelvoud op marktplaats ter overname-help je nog een arme bijstandtrekker aan wat euries.

Reageer