beantwoord

In- en uitchecken Den Bosch

• 16 maart 2016
  • 5 reacties
  • 499 Bekeken

Als ik met een Etos treinkaartje (http://www.etos.nl/nieuws/treinkaartjes/) van Weert naar Rosmalen wil reizen (overstappen in Den Bosch), moet ik in Den Bosch dan in- en uitchecken?

Ik had begrepen dat de in- en uitcheckpaaltjes alleen bij de uitgang van het station staan, dus dat wil zeggen dat ik in 6 minuten van het perron naar de uitgang van het station moet lopen om uit- en in te checken, en vervolgens weer terug moet naar het perron om hopelijk nog op tijd te zijn voor de trein (Sprinter richting Nijmegen).
icon

Beste antwoord door John de Jong 16 maart 2016, 21:52

U checkt in op station Weert.
U stapt over in Den Bosch zonder uit- en inchecken
U checkt uit in Rosmalen.

Als u overstapt bij dezelfde vervoerder en het overstapstation niet verlaat, hoeft u niet uit- en in te checken. U reist alleen met NS, dus dan hoeft het niet.

Goede reis!
Bekijk origineel

5 reacties

Nee, u hoeft niet tussentijds in- en uit te checken. U blijft bij NS en stapt over van de ene trein naar de andere trein. U kan gewoon ingecheckt blijven vanaf station Weert en checkt pas op Rosmalen uit. Veel plezier.
Nee, u hoeft niet tussentijds in- en uit te checken. U blijft bij NS en stapt over van de ene trein naar de andere trein. U kan gewoon ingecheckt blijven vanaf station Weert en checkt pas op Rosmalen uit. Veel plezier.

Dank u wel! Dus, even voor de zekerheid, ook met dit bijzondere kaartje hoef je niet in- en uit te checken?
Reputatie 4
Badge
U checkt in op station Weert.
U stapt over in Den Bosch zonder uit- en inchecken
U checkt uit in Rosmalen.

Als u overstapt bij dezelfde vervoerder en het overstapstation niet verlaat, hoeft u niet uit- en in te checken. U reist alleen met NS, dus dan hoeft het niet.

Goede reis!
U moet aan het begin van uw reis in Weert inchecken, dit kan al om 10.55 uur en u checkt uit in Rosmalen. Als u hierna weer terug gaat of verder reist, checkt u weer in in Rosmalen en checkt u uit op uw eindbestemming. U moet dus wel inchecken.
Bedankt!

Reageer