beantwoord

Inchecken gratis meereiskaart in daluren, reizen in de spits

• 16 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Mijn vraag is simpel. Mag ik inchecken in de daluren, bijvoorbeeld om half 4 s middags en is hij dan nog geldig met het reizen in de spits zolang ik niet uitcheck? (En natuurlijk meereis met iemand met een geldig abonnement).
icon

Beste antwoord door PaulusH 16 augustus 2016, 11:06

Ja u mag en kan tot 16.05 nog inchecken en verder reizen in de spits zolang u niet uitcheckt !!!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Ja u mag en kan tot 16.05 nog inchecken en verder reizen in de spits zolang u niet uitcheckt !!!
Hallo Anneke88, welkom! Leuk dat je het NS Serviceforum hebt gevonden.

Het moment van inchecken is leidend voor de reis. Je mag dus inderdaad in de daluren inchecken en door reizen in de spits met hetzelfde kaartje. Je kan, zoals PaulusH aangeeft, inderdaad tot 16:05 inchecken in de daluren. Als toevoeging wil ik hierbij wel aangeven dat je vervolgens wel binnen 35 minuten dient te vertrekken. Voorbeeld: Je mag dus niet om 16:05 inchecken en je reis pas op 17:30 starten. Hopelijk weet je zo voldoende!

P.S. Ik heb je topic naar het subforum acties en uitjes verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 3
Volgens mij bedoel je binnen 30 minuten. de 35 minuten regel gaat ergens anders over.

Reageer