beantwoord

Info over 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14.

• 18 april 2018
  • 2 reacties
  • 277 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Mijn man en ik willen graag gebruik maken van uw aanbod:
2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14.

Mijn vraag aan u is:
Mogen wij reizen van Utrecht naar Groningen met een tussenstop in bijvoorbeeld Den Bosch om daar een overheerlijk kopje koffie te drinken met een enige echte Bossche bol te nuttigen?

Laat mij weten of dat mogelijk is.

Met vriendelijke groet,
Mevr. JM van Maurik.
icon

Beste antwoord door klant_Jac 18 april 2018, 20:16

Jaaaa, bij De Groot.... daar reis ik ook graag voor om met de Kruidvat dagkaart voor €13,99

Hoe lekker die Bossche Bol ook is..een tussenstop met VDU retour mag alleen als NS reisplanner-advies het station in de route aangeeft. Ik heb De Groot Den Bosch niet tussen Utrecht en Groningen gevonden, helaas. De bestemming is vrij, maar de route niet. Als u een enkeltje Utrecht-Den Bosch neemt, en het VDU dagretour Den Bosch-Groningen, kan t wel.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Jaaaa, bij De Groot.... daar reis ik ook graag voor om met de Kruidvat dagkaart voor €13,99

Hoe lekker die Bossche Bol ook is..een tussenstop met VDU retour mag alleen als NS reisplanner-advies het station in de route aangeeft. Ik heb De Groot Den Bosch niet tussen Utrecht en Groningen gevonden, helaas. De bestemming is vrij, maar de route niet. Als u een enkeltje Utrecht-Den Bosch neemt, en het VDU dagretour Den Bosch-Groningen, kan t wel.
Hallo jmvanmaurik, welkom op ons Serviceforum.

Deze reisroute is met dit ticket niet toegestaan, zoals klant_Jac ook al aangeeft. Den Bosch ligt in dit geval niet op de reisroute en daarom is het niet toegestaan. De tip van om een los ticket aan te schaffen is nog wel een optie. Hopelijk weet je zo voldoende.

Reageer