Informatie lijkt me niet juist

• 30 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Super user
  • 19108 reacties
Railrunner
Railrunner
Een volwassene van 18 jaar of ouder, die in het bezit is van een geldig NS-vervoerbewijs, kan maximaal 3 kinderen in de leeftijd van 4 t/m 11 jaar meenemen voor € 2,50 per kind. De speciale Dagkaart van Albert Heijn is een geldig NS-vervoerbewijs dus deze bepaling geldt hier ook.

Deze informatie staat op de site van NS:

https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/albert-heijn-actie.html

Kinderen mogen met een Railrunnerkaartje zelfstandig reizen. Wat hier staat, is gewoon niet waar. Die bepaling bestaat niet eens.

Ik denk dat het even aangepast moet worden.

Bij Geldigheid had vermeld moeten worden hoe om te gaan met het kaartje. Ik kan er niet eens uithalen wat voor type kaartje het is.

9 reacties

Interessant ?
Badge +3
Heel vreemd inderdaad, tenzij er bij het verzilveren de optie geboden wordt om voor € 2,50 per stuk maximaal drie kids kaartjes bij te kopen?

Maar dan nog, dat zijn dan RailRunners (of vergelijkbaar) en die zijn niet aan een maximum gebonden en er hoeft ook geen volwassene bij te zijn. Da's alleen bij Kids Vrij (iemand van min. 12 jaar of min. 18 jaar bij 1e klas).
Reputatie 7
Tenzij in de eerste klasse, dan is er wel een begeleider bij en max 3 per begeleider...
Reputatie 7
Badge +4
Ja, maar dat is nu met het AH-kaartje net niet mogelijk ;-)

Deze opa is daar overigens wel mee bekend. Drie is ook wel ongeveer het maximaal haalbare, ik ben NS erkentelijk dat het er geen vijf toegestaan zijn. ;-)

En dan het woordje 'dus' in de tekst. Nou ja, ik hoop maar dat een moderator tot een kleine diplomatieke missie komt.
Scherp Thom! Ik denk dat er verwarring is met het Kids Vrij abonnement, maar ik heb het doorgezet. Gaat zeker even naar gekeken worden. Bedankt!
Badge +3
En het zijn (dus) eenmalige chipkaartjes en geen e-tickets? Dat is wel prettig, anders gaan mensen weer fouten maken met verzilveren e.d. !

En fysieke kaartjes/envelopjes die je eventueel over hebt aan het eind verkopen ook wat makkelijker door op Marktplaats dan vage couponcodes voor e-tickets.
Reputatie 7
Badge +4
Met eenmalige chipkaarten bereik je het doel van spitsmijding wel en met de e-ticket niet. Daarom zijn de chipkaartjes effectiever als actiekaartje. Bekende problemen moet en kun je eenvoudig voorkomen.
@Michiel. De tekst van de Railrunners is aangepast.
De actie-pagina van Albert Heijn is offline gehaald.

Het betreft hier de huidige NS actie van het Kruidvat
https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/kruidvatactie.html
Dat klopt inderdaad. Ik zal dit ook aankaarten voor een komende Albert Heijn actie. Mocht dit toch verkeerd worden weergegeven dan hoor ik het graag en ga ik direct schakelen.

Reageer