beantwoord

instappen Groepsretour

• 24 juni 2017
  • 9 reacties
  • 299 Bekeken

bij de groepsreis met dezelfde eindbesteming, is het mogelijk om bv 4 van ons v.a. groningen en 1 vanaf assen te instappen?
icon

Beste antwoord door Thom 24 juni 2017, 21:41

Dat mag gewoon. Zolang het op de route is, mag u in- en uitstappen.

Helaas is daardoor het facebookmisbruik ook mede mogelijk maar uw vraag ging over het correcte gebruik van het groepsretour, niks aan de hand dus.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge
Welkom op het NS Serviceforum, pheneric :)

Het antwoord en de stelling van Trein-NS. kloppen beide :)

😳
Welkom op het NS Serviceforum, pheneric :)

Het antwoord en de stelling van Trein-NS. kloppen beide 🙂
Reputatie 7
Badge
Hi Tom, werk jij bij NS? Wil gewoon zeker weten voor ik het GA bestellen omdat bij DE voorwaarden staat dezelfde begin en eind bestemming.

Je zou het inderdaad bijna denken. 🙂 Thom weet echt alles over deze zaken...hij is een held. 😉
Reputatie 7
Badge +4
Niks aan de hand.
Sorry voor Tom, Thomas
Reputatie 7
Badge +4
Klopt, maar het is toegestaan onderweg in of uit te stappen, dat mag met elke e-ticket, ook bij die van het groepsretour. De reisroute moet wel worden aangehouden.
Wat mij betreft wordt dat ogenblikkelijk afgeschaft, en wordt samenreizen verplicht maar dat is nu nog niet zo. Degene die in Assen instapt, reist legaal.

Ik werk niet bij NS. NS-medewerkers van Klantenservice herken je aan een NS-embleem in de avatar.

U kunt Klantenservice ter verificatie bellen, 030 751515, of een moderator afwachten. Nodig is het echter niet. Het is zoals ik het schrijf. Gelooft u me maar, ook al heet ik Thomas 😉
Hi Tom, werk jij bij NS? Wil gewoon zeker weten voor ik het GA bestellen omdat bij DE voorwaarden staat dezelfde begin en eind bestemming.
Het groepsretour is an sich een prima product en in dit geval zeker wenselijk, helaas is de NS van mening dat alleen Facebook het kanaal is om er van te profiteren als het om compositie van groepen gaat..
Reputatie 7
Badge +4
Dat mag gewoon. Zolang het op de route is, mag u in- en uitstappen.

Helaas is daardoor het facebookmisbruik ook mede mogelijk maar uw vraag ging over het correcte gebruik van het groepsretour, niks aan de hand dus.

Reageer