beantwoord

Intercity NS International van Deventer naar Amsterdam Centraal dagkaart

• 3 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 196 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met mijn uitgeprinte Dagkaart ticket van Deventer naar Amsterdam te kunnen reizen met de Intercity van NS International.
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 augustus 2017, 10:59

Ja. De internationale trein tussen Amsterdam en Berlijn rijdt in Nederland als een gewone intercity. U mag met uw dagkaart gewoon met deze trein reizen, als ware het een normale intercity van NS. U hoeft dus geen toeslag te betalen en niet te reserveren.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Ja. De internationale trein tussen Amsterdam en Berlijn rijdt in Nederland als een gewone intercity. U mag met uw dagkaart gewoon met deze trein reizen, als ware het een normale intercity van NS. U hoeft dus geen toeslag te betalen en niet te reserveren.
Reputatie 2
Hallo, Met het treinkaartje Dagkaart kunt u de hele dag onbeperkt reizen in de treinen van NS, Treinticket is geldig op de dag dat u wilt reizen
Reputatie 5
Ja, dat kan. De Intercity Berlijn geldt in Nederland als een binnenlandse verbinding. Wel kan het 's-zomers erg druk zijn in deze trein, waarbij veel zitplaatsen gereserveerd zijn.
Op 9292 staat niet dat deze naar Berlijn gaat?
Reputatie 7
Badge +3
In de zomermaanden is het wel vaak niet zo handig omdat de meeste plaatsen dan gereserveerd zijn door reizigers van/naar Duitsland.
het is een dagkaart van spoordeelwinkel , eticket
Badge +3
NS International mag, maar de ICE (van DB) niet, dan heb je toeslag nodig.

Maar die rijden niet via Deventer maar bijv. uit Frankfurt via Arnhem.
Reputatie 2
Hi Riik,

Je kan er gewoon mee reizen! Persoonlijk kies ik liever de IC's van NS, die mij gratis WiFi bieden. Een manco dat de IC Berlijn (zo heet die ook als die richting Amsterdam gaat) nog lang zal hebben.

Reageer