beantwoord

Is de Tienertoer ook geldig in de bus/tram/metro?

• 7 juli 2014
  • 8 reacties
  • 8953 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
hoi, ik ga komend weekend op tienertour, nu vroeg ik mij nog af of je ook bij andere vervoersmiddelen de tt kan gebruiken. zoals de bus of de tram. alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Hertog 7 juli 2014, 17:43

Tienertoer is bedoeld om 3 dagen te treinen in geldig in de treinen van alle vervoerders (NS, Veolia, Syntus, Connexxion, Breng, Arriva).
Omdat het bedoeld is voor de trein is de tienertoer NIET geldig in bus, tram of metro, ook niet in de bussen van vervoerders die ook treinen hebben rijden,
Bekijk origineel

8 reacties

@elize
Dat is vreemd ja. Bij de gewone Walibi-actie uit de spoordeelwinkel doen ze wel een busretour Harderwijk - Walibi. Bij de Tienertoer Walibi-actie zit zo te zien in plaats van een busretour een tegoedbon voor een ijsje.
Lekker dan ;s. Kan je bij de tienertoer er een kaartje voor walibi 'bijkopen' & met de tienertoer er 'gratis' heenreizen. Kan je helemaal niet met de trein bij walibi komen...
Welkom op het forum cb15!

De Tienertoer is inderdaad alleen te gebruiken in NS treinen en de treinen van regionale vervoerders. Alvast veel reisplezier gewenst!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
oke bedankt allemaal
oke, ik zag namelijk op deze site: http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties/ns_tienertoer-145373 dat er ook connection bij stond. dat is toch een busmaatschappij of niet?

Connexxion is niet alleen een busvervoerder, maar rijdt ook een treindienst tussen Amersfoort-Barneveld en Ede-Wageninen.
Met die trein mag je met de tienertoer dus wél mee.
oke, ik zag namelijk op deze site: http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties/ns_tienertoer-145373 dat er ook connection bij stond. dat is toch een busmaatschappij of niet?
Tienertoer is bedoeld om 3 dagen te treinen in geldig in de treinen van alle vervoerders (NS, Veolia, Syntus, Connexxion, Breng, Arriva).
Omdat het bedoeld is voor de trein is de tienertoer NIET geldig in bus, tram of metro, ook niet in de bussen van vervoerders die ook treinen hebben rijden,
Nee, de tienertoer is alleen geldig in de trein. Tienertoer is ook geldig bij andere vervoerders op het spoor.

Reageer