beantwoord

is er weer Jongerentoer aankomende zomervakantie?

Hé iedereen, ik heb een vraagje over de jongerentoer dit jaar: want komt er in de zomervakantie ook een jongerentoer bij ns want ik zou graag met vrienden op jongerentoer willen, ik zie dat jongerentoer er nu in de meivakantie is, betekent dat jongerentoer niet meer in de zomervakantie komt?

op deze website staat dat jongerentoer ook in de zomervakantie komt, klopt dat? https://goedkoop-treinkaartje.nl/ns-korting-actie/ns-jongerentoer
Ik hoop dat iemand me er iets meer over zou kunnen vertellen...
icon

Beste antwoord door Thom 8 mei 2019, 17:20

Het is niet absoluut zeker, maar wel zeer aannemelijk dat er weer een jongerentoer in de zomer komt.

Het gegeven dat hij er nu is, betekent juist dat het niet is afgeschaft.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is niet absoluut zeker, maar wel zeer aannemelijk dat er weer een jongerentoer in de zomer komt.

Het gegeven dat hij er nu is, betekent juist dat het niet is afgeschaft.
...
Reputatie 7
Badge +4
Waar leest u op deze pagina dat hij er in de zomer zeker is? Ik ga er overigens zonder meer van uit.
Waar leest u op deze pagina dat hij er in de zomer zeker is? Ik ga er overigens zonder meer van uit.

Op de link van de website die ik had gezien, en die ik ook bij mijn verhaal had gezet
Reputatie 7
Badge +4
Het is inderdaad een andere link dan die van Tridek, daar reageerde ik op, en hier wordt hij wel aangekondigd. dat is mooi, want voorheem was dat doorgaans kort van te voren. Gelukkig maar. De voorloper was de tienertoer en die was er vijftig jaar geleden al, dus NS zal wel doorgaan met het bieden van dit soort mogelijkheden.

Acht dagen voor 25 gulden en geen spits, dat was niet gek.😀
Het is inderdaad een andere link dan die van Tridek, daar reageerde ik op

Ik had wat te snel gekeken en er niet op gerekend dat er iemand binnen 3 minuten reageert, vandaar dat ik mijn reactie heb verwijderd.
Ik durf er nog niets over te zeggen, maar ik zal het voor jullie uitzoeken en laat het hier weten.
Reputatie 7
Badge +4

Het is inderdaad een andere link dan die van Tridek, daar reageerde ik opIk had wat te snel gekeken en er niet op gerekend dat er iemand binnen 3 minuten reageert, vandaar dat ik mijn reactie heb verwijderd.

Niks aan de hand toch, we proberen hier te zorgen voor juiste informatie en ik zit er ook wel eens naast.

Ik ben kennelijk nog best snel voor mijn leeftijd, lol.
Ik laat tot nu het antwoord staan omdat ik mij daar wel in kan vinden. Hoe het daadwerkelijk zit zal ik zo snel mogelijk aan jullie laten weten.
Bedankt iedereen voor de reacties!!! Ik had ook al gechat met een werknemer maar die kon me eigenlijk niks vertellen, echt heel erg bedankt!!!!
Ik kan ook nog helaas niets vertellen.

Reageer