beantwoord

Is het mogelijk om goedkoper te reizen?

• 29 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,
Ik wil graag met de trein naar eindhoven (ik kom zelf uit barendrecht) om daar een meisje van de vakantie te ontmoeten. Ik heb gekeken hoeveel dat nou ongeveer kost en ik vind 32,20 euro een beetje veel voor een retourtje... Ik ben zelf 15, misschien weten jullie nog een idee om dit goedkoper te kunnen doen. Ik reis zelf bijna nooit met de trein en ik maak gebruik van een OV.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 augustus 2014, 21:12

Er zijn regelmatig actiekaartjes waarmee je goedkoop met de trein kunt. Momenteel hebben Blokker en Deen bijvoorbeeld aanbiedingen. Let wel op de voorwaarden: er zijn beperkingen aan de tijden waarop je kunt reizen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Er zijn regelmatig actiekaartjes waarmee je goedkoop met de trein kunt. Momenteel hebben Blokker en Deen bijvoorbeeld aanbiedingen. Let wel op de voorwaarden: er zijn beperkingen aan de tijden waarop je kunt reizen.
Beste Cassis, Welkom op het NS Serviceforum. Wat leuk dat je je een leuk meisje op de vakantie hebt leren kennen. Er zijn inderdaad momenteel acties via Blokker en Deen, maar je zou ook kunnen kijken op www.spoordeelwinkel.nl. Veel plezier tijdens jullie ontmoeting.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Acties en Uitjes' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bedankt allemaal! Jullie hebben me erg geholpen 🙂

Reageer