beantwoord

Jongerentoer 2020

• 14 juni 2020
  • 21 reacties
  • 5470 Bekeken

Ik wil met een vriendin deze zomervakantie meedoen aan jongerentoer. Gaat dat dit jaar door ivm het coronavirus?

icon

Beste antwoord door MoDe 14 juni 2020, 19:14

Voorlopig is de trein alleen voor noodzakijke reizen. Alle acties zijn stopgezet. Ik verwacht niet dat er deze zomer jongerentoerkaartjes te koop zijn. Hou de website in ieder geval in de gaten.

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voorlopig is de trein alleen voor noodzakijke reizen. Alle acties zijn stopgezet. Ik verwacht niet dat er deze zomer jongerentoerkaartjes te koop zijn. Hou de website in ieder geval in de gaten.

Beste leojasmijn, welkom bij de NS Community. 

Ik zie dat MoDe je heeft voorzien van een goede reactie. Hou de website in de gaten, mocht het toch doorgaan, dan lees je het daar.

Ik vroeg me af of de jongeren tour nu nog beschikbaar komt vanwege de versoepelingen. 

Hoi Noah Keunen,

Helaas is daar op dit moment nog geen duidelijkheid over. Ik raad je aan om onze website hier goed voor in de gaten te houden. Zodra er iets bekend is, dan zal het hier verschijnen. 

is er al duidelijkheid over of de jongerentour dit jaar beschikbaar komt?

Reputatie 7
Badge +3

is er al duidelijkheid over of de jongerentour dit jaar beschikbaar komt?

Het antwoord staat in de reactie hierboven van @Sanne NS

Misschien wel netjes om deze pagina dan bij te werken

https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/jongerentoer.html

Wat is er mis met de pagina die je stuurde Popeye? De tickets zijn er voor de zomer nog niet en het is nog niet duidelijk of en wanneer deze weer komen. De data die je ziet is van afgelopen jaar.

Wat is er mis met de pagina die je stuurde Popeye? De tickets zijn er voor de zomer nog niet en het is nog niet duidelijk of en wanneer deze weer komen. De data die je ziet is van afgelopen jaar.

Van afgelopen zomer, de periode die voor 2020 al begonnen is. Maak daar dan op zijn minst melding dat deze zomer geen jongerentoer uitgegeven wordt (immers; er staat dat de volgende keer de herfstvakantie zal zijn)

De Jongerentoer-actie voor de herfstvakantie is afgelopen. Houd deze pagina in de gaten! Binnenkort vind je hier weer een aanbod voor de herfstvakantie.

Ik weet niet of daar iets mee gedaan wordt, aangezien er al staat dat de aanstaande actie van de herfst zal zijn. Maar ik zal het doorgeven!

Ik zou pleiten om melding te maken dat er deze zomer even geen jongerentoer is, daarnaast de datums bij “Goed om te weten” aanpassen naar de herfstperiode vorig jaar. 

@Popeye de pagina is inmiddels aangepast. ;)

Ik vroeg me af of er al meer duidelijkheid is over de jongerentour voor de zomervakantie. Aangezien er even geleden nog niks over bekend was, ook al kwamen er versoepelingen voor het ov.

Hoi Meikebruijns, welkom op de NS Community.

Daar heb ik op dit moment helaas nog geen nieuws over. De Spoordeelwinkel is inmiddels wel weer open met enkele uitjes, maar vooralsnog is er geen nieuwe Jongerentour. 

Komt er nog een aanbieding ?

Helaas! Er is momenteel geen Jongerentoer-actie.

Komt er nog een actie of wordt het verplaatst naar de herfstvakantie

Reputatie 7
Badge +3

Het antwoord staat in de eerdere reacties.

Dus het gaat niet door deze zomer

Reputatie 6

Daar kunt u wel van uit gaan ja.

Reputatie 7
Badge +3

Dus het gaat niet door deze zomer

Dit blijft me verbazen aangezien de treinen nu de SOV-kaart in ruste is vaak weer voor 80% of meer leeg zijn. Ik vraag me af wat de overwegingen van NS Marketing zijn om de treinen nog steeds zoveel mogelijk leeg te houden, zo goed gaat het financieel nu ook weer niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat men bang is dat jongeren de mondkapjesplicht aan hun laars lappen. 

Reageer