beantwoord

Jongerentoer

• 28 juni 2020
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik ben vorig jaar op Jongerentoer gegaan met een paar vrienden en ik zou het graag nog een keer willen doen. Ik snap dat door het corona-virus minder mogelijk is maar vanaf 1 Juli zijn alle zitplaatsen weer beschikbaar. Mijn vraag is dus: Gaat de Jongerentoer actie nog door dit jaar?

icon

Beste antwoord door Jeroen 28 juni 2020, 11:54

Treinreizen worden nog steeds niet gepromoot en ook actiekaartjes komen zoals ik begreep nog niet terug voorlopig.  Dus ga er maar vanuit dat ook de tienertour dit jaar niet terug komt.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

Treinreizen worden nog steeds niet gepromoot en ook actiekaartjes komen zoals ik begreep nog niet terug voorlopig.  Dus ga er maar vanuit dat ook de tienertour dit jaar niet terug komt.

Reputatie 6
Badge +1

Er waren oorspronkelijk plannen om een jongerendagkaart en een jongeren Weekend-abonnement deze zomer  te introduceren, maar dat is tot nader order uitgesteld.

Meer hierover in dit topic: https://community.ns.nl/overige-producten-6/treinreizen-fors-goedkoper-voor-jongeren-12-18-jaar-63879

Reputatie 5
Badge

Je kan eventueel wel elk weekend in 1 maand-dus als je handig plant kan dat 10 dagen zijn, maar wel enkel za/zo voor maar 34 eur (of rond dat bedrag) reizen door NS-FLEX weekendvrij af te sluiten op een persoonl. chipkaart. Dus dat is maar iets meer als 3 eur/dag. Minimum 1 maand, maar daarna kan je per dag stopzetten, dus bvb 6 weekenden kan ook. Ben je nog geen 18, dan moet dat wel via bankrek. van je ouders, want je betaalt via incasso, ook extra ritjes met bustram etc.

Hallo TeunW, welkom bij de NS Community. 

Op het moment zijn ze er niet en hebben we verder ook geen acties om voordelig te reizen met de trein. Alleen met een abonnement is er nu voordeel. Wanneer er wel weer dergelijke acties komen is nog niet bekend. 

Reageer