beantwoord

Jongerentour

• 4 november 2019
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Komt er nog een NS Jongerentour in de kerstvakantie?

icon

Beste antwoord door Momo 4 november 2019, 10:18

Stijn, de herfsteditie is intussen voorbij, evenals de herfstvakantie voor scholieren. Daar is dus geen gebruik meer van te maken.

• De Jongerentoer is te koop van 7 t/m 25 oktober 2019.
  • De Jongerentoer is te verzilveren van 12 t/m 27 oktober 2019.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Weetje52 en welkom bij de NS Community!

Daar durf ik op dit moment helaas nog niets over te zeggen. Wij krijgen deze aankondiging zelf meestal ook vrij kort van tevoren, dus in hoeverre er ook met kerst een Jongerentoer beschikbaar zal zijn is voor mij nu nog niet bekend. Er is momenteel echter een herfsteditie gaande, dus je kunt daar al wel gebruik van maken! Edit: De herfsteditie is inmiddels afgelopen. Houd de jongerentoer pagina wel in de gaten, eventuele communicatie over de kerst editie zal ook op die pagina gecommuniceerd worden!

Reputatie 7
Badge +3

Stijn, de herfsteditie is intussen voorbij, evenals de herfstvakantie voor scholieren. Daar is dus geen gebruik meer van te maken.

• De Jongerentoer is te koop van 7 t/m 25 oktober 2019.
  • De Jongerentoer is te verzilveren van 12 t/m 27 oktober 2019.

Oh ja. Oeps. Niet goed gelezen. :sweat_smile: Ik zal mijn eerste bericht even aanpassen.

Reputatie 7
Badge +3

Kan gebeuren. 

Had ook een beetje lullig geweest als er nu wel een jongerentoer was maar geen scholier er gebruik van kon maken omdat het er geen vakantie is. :grin:

Reageer