beantwoord

jongerentour

• 6 juni 2020
  • 6 reacties
  • 217 Bekeken

Hoi ns,

ik heb vandaag even zitten zoeken op het internet naar kaartjes voor de jongerentour, ik kon alleen niks vinden. Weten jullie of het weer komt en zo ja wanneer?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 juni 2020, 13:23

Goedemiddag Mereltek en welkom bij de NS Community!

Dit jaar was het de bedoeling om in de zomer inderdaad de Jongerendagkaarten en weekendabonnementen te introduceren, waar loklok8 naar refereert. Gezien er momenteel geheel geen actieproducten meer worden aangeboden in verband met de Corona maatregelen is het op dit moment echter onduidelijk of deze tickets alsnog geïntroduceerd zullen gaan worden.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Of het ooit weer komt, weet ik niet, maar dit jaar zal het er sowieso niet van komen. Mensen worden opgeroepen om alleen te reizen met het OV als het echt niet anders kan. Daarom worden er momenteel ook geen actiekaartjes e.d. meer verkocht.

Reputatie 6
Badge +1

Deze zomer zouden er wel Jongerendagkaarten en Jongeren Weekend-abonnementen komen. In hoeverre dat doorgaat weet ik niet gezien de huidige situatie. 

Meer daarover is hier te lezen: https://community.ns.nl/overige-producten-6/treinreizen-fors-goedkoper-voor-jongeren-12-18-jaar-63879

Reputatie 5

Ga er maar vanuit dat ze de komende maanden niet meer verkocht worden. 

Goedemiddag Mereltek en welkom bij de NS Community!

Dit jaar was het de bedoeling om in de zomer inderdaad de Jongerendagkaarten en weekendabonnementen te introduceren, waar loklok8 naar refereert. Gezien er momenteel geheel geen actieproducten meer worden aangeboden in verband met de Corona maatregelen is het op dit moment echter onduidelijk of deze tickets alsnog geïntroduceerd zullen gaan worden.

Reputatie 6
Badge

Vanwege de oproep van de overheid om alleen gebruik te maken van het OV als het echt nodig is, zie ik voorlopig geen interessante aanbiedingen verschijnen.

Oké dankjewel!

Reageer