beantwoord

Jongerentour - hoe werkt het?

• 2 juli 2019
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

Hallo, ik heb een vraag over jongerentour
Ik zou graag in de zomervakantie met een paar vriendinnen op jongerentour willen. Het probleem is alleen dat het geen dagkaart meer is maar een dagretour. Mijn vraag is: moet je aan het einde van de dag weer terug op het begin station zijn waar je 's ochtends bent opgestapt?
Ik vraag dit omdat de site best wel onduidelijk is.

En mag je ook als je van bijvoorbeeld van Doetinchem naar Amsterdam gaat in Utrecht uitstappen? En daarna weer verder naar Amsterdam. En dan weer terug naar Utrecht? Dat is ook best wel onduidelijk
icon

Beste antwoord door Tochjo 2 juli 2019, 11:21

Bij het kopen van de Jongerentoer vul je een vertrekstation A en een aankomststation B in. Je mag dan één keer van A naar B reizen en één keer van B naar A. Maar je hoeft niet de hele reis te maken en je mag je reis onderweg ook onderbreken.

Vul je Doetinchem in als vertrekstation en Amsterdam Centraal als aankomststation, dan mag je dus zonder problemen van Doetinchem naar Utrecht reizen, een paar uur in Utrecht rondhangen en later nog van Utrecht naar Amsterdam reizen. En aan het eind van de dag mag je van Amsterdam naar Utrecht gaan. Het deel Utrecht-Doetinchem hoeft dan niet per se gereisd te worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Bij het kopen van de Jongerentoer vul je een vertrekstation A en een aankomststation B in. Je mag dan één keer van A naar B reizen en één keer van B naar A. Maar je hoeft niet de hele reis te maken en je mag je reis onderweg ook onderbreken.

Vul je Doetinchem in als vertrekstation en Amsterdam Centraal als aankomststation, dan mag je dus zonder problemen van Doetinchem naar Utrecht reizen, een paar uur in Utrecht rondhangen en later nog van Utrecht naar Amsterdam reizen. En aan het eind van de dag mag je van Amsterdam naar Utrecht gaan. Het deel Utrecht-Doetinchem hoeft dan niet per se gereisd te worden.

Reageer