beantwoord

kaartje gekocht kan niet verzilveren

Door een storing is het verzilveren van mijn treinkaartje die wel al is betaald niet mogelijk, hoe moet ik nu zometeen weg met de trein?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 28 juli 2019, 16:00

Hallo Reddog, welkom op de NS Community.

Het spijt me dat je net tijdens de storing een ticket moet verzilveren. Als je het ticket niet voor je reis hebt, dan lijkt het me het beste om een los ticket op het station te kopen en achteraf met onze klantenservice contact op te nemen.
De couponcode die je voor vandaag hebt kan dan vast ongeldig gemaakt worden zodat je de kosten van het ticket terug kan krijgen. Mijn excuses voor het ongemak! Alvast een fijne reis verder!
Bekijk origineel

11 reacties

Het spijt me dat je net tijdens de storing een ticket moet verzilveren. Als je het ticket niet voor je reis hebt, dan lijkt het me het beste om een los ticket op het station te kopen en achteraf met onze klantenservice contact op te nemen.
De couponcode die je voor vandaag hebt kan dan vast ongeldig gemaakt worden zodat je de kosten van het ticket terug kan krijgen. Mijn excuses voor het ongemak! Alvast een fijne reis verder!

Waneer is die storing afgelopen ik moet morgen namelijk weg en moet mijn ticket verzilveren
Reputatie 7
Badge +4
Dat wordt niet aangekondigd. Op een gegeven moment doet alles het weer en soms is het hier vrij snel te lezen, maar dat is toeval.
Dat wordt niet aangekondigd. Op een gegeven moment doet alles het weer en soms is het hier vrij snel te lezen, maar dat is toeval.
Okee
En als die morgen nog niet online is kan ik dan die code verzilveren bij het station?
En als die morgen nog niet online is kan ik dan die code verzilveren bij het station?En als die morgen nog niet online is kan ik dan die code verzilveren bij het station?
Morgenochtend
Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet mogelijk. Zo lang duurt een storing overigens maar zelden.
Jammer dan word het waarschijnlijk 2 uur en 45 min fietsen want ze zijn nu waarschijnlijk niet bezig omdat het zondagavond js
Omdat ik een week op vakantie was belde ik gisteren naar de klantenservice van NS. Wat ben ik slecht geholpen zeg. Wat deed die dame moeilijk en wilde het probleem steeds maar afwenden.
Met als resultaat ze kon nietin haar systeem zie dat er een storing was om je ticket te verzilveren.
En kon ns niks voor mij betekenen.
Heb ik een duur treinkaartje moeten kopen, die ik bewaard heb daar wilde ze geen gegevens van. En ik kon geen restitutie aanvragen
ben nog nooit zo slecht te woord gestaan als gister. WAARDELOOS!

groetjes Dian

Reputatie 7
Badge +3
Ik zou wachten totdat een moderator dit oppakt. Als er een storing was waardoor je je ticket niet kon verzilveren en daardoor een nieuw kaartje moest kopen moet dat natuurlijk vergoed worden.
Hoi DianTo en welkom op onze NS Community.

Vervelend dat dit niet was gelukt! Bij onze klantenservice staat wel bekend dat er een grote e-ticketstoring was op 28 juli. Was het ook deze dag? Als je contact opneemt via chat, Facebook of Twitter, dan kunnen mijn collega's je daar zeker mee helpen.

Reageer