Skip to main content

Help a.u.b.!

We hebben een Efteling ticket besteld en betaald. Dat is goed gegaan. We hebben ook het trein ticket kunnen downloaden. Echter als we de Efteling voucher proberen te downloaden krijgen we een foutmelding van de NS site. Deze hebben we z.s.m. nodig, aangezien we al dinsdag naar de Efteling gaan. Zie bijgesloten afbeelding voor de foutmelding.

 

Ik zou de gegevens even verwijderen, die staan nu openbaar.

De Community kan niet bij klantengegevens, bel de klantenservice van NS.

Contact NS 

X (voorheen Twitter)

Elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur

Ga naar NS X

Chat Consumenten

Elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur

Chat met NS

Facebook

Elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur

Ga naar NS Facebook

Telefoon Consumenten

Spreek een medewerker

NS Consumenten

030 751 51 55


Het beste kun je contact opnemen met de spoordeelwinkel.

Zie de website voor contactgegevens.

 


Reageer